Terug naar overzicht
Hoi KellyAls je een geschenk bedoelt, hier enkele ideeën:- I-pod (touch)- GSM met toeters en bellen- Mooi uurwerk met gravure of een ander juweel indien hij dat draagt- een voetbalabonnement (om naar zijn favoriete ploeg te gaan kijken)- kledingcheque- reischeque (vb. verrassingsweekend)- abonnement voor de fitnessGroetjesVéronique C.15/5/09
hey, misschien een fotoshoot voor jullie 2...maar dan tikkeltje erotisch als jullie ervoor te vinden zijn.en domme opmerking van mij...vind het heel vreemd dat mensen trouwen op speciale dagen... dan is er toch iets minder te vieren doorheen het jaar.en heel pessimistisch van mij... maar wat dan als het tot een breuk komt? dan is zijn verjaardag gans zijn leven een kutdag.sorry hoor,niet slecht bedoeld...groetjes ellen. en maak er een droomdag van.
°vivabox porto, wijn of wisky°bongbon weekendje weg of ontbijt°schoon horloge of als hij nog een schoon heeft zijn bestaande horloge laten graven°een sexy ondergoedsetje voor jou maar waar hij ook plezier van heeft hé°Als hij sportief aangelegd is en survivel of quat weekend°een slipcursusgroetjes, Carolina
Dag Ellen,Wij trouwen de dag na mijn verjaardag... Inderdaad, een dag om steeds aan herinnerd te worden... Maar moet je er op voorhand al vanuit gaan dat het mis zal lopen? Je trouwdag is en blijft toch altijd speciaal of dat nu in april, juli of november is...Mijn vriend verjaart zelf 2 dagen voor Valentijn, dus ook voor hem hetzelfde...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
HOI ELLEN IK TROUW NU NI DIRECT OM DAARNA TERUG UIT MEKAAR TE GAAN E
Als hij zot is van auto's: speciaal vervoer regelen achter zijn rug?Valerie04/07/09