Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie uitnodigen

29-3-2009 18:06:14
Hey,
Ik heb een 10-tal ex-collega's die ik graag op mijn avondfeest wil uitnodigen maar nu vroeg ik mij af of ik die partners mee moet uitnodigen? Ik ken ze niet en wil eigenlijk geen geld uitgeven aan mensen die ik niet ken! Maar kan je dat doen of is dat onbeleefd om die mensen niet mee uit te nodigen?

Grts Mie

Annemie
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1229

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik29-3-2009 20:35:11

Ik zit ook met redelijk wat collega's. Een 20 tal op onze afdeling. Ik heb geprobeerd om een selectie te maken maar dit gaat moeilijk. Ik werk er al 10 jaar mee samen met de meeste heel dicht. Het is nen hoop. Maar ze niet uitnodigen vindt ik ook weer niet kunnen. (er zijn er al die zichzelf hebben uitgenodigd) De collega's alleen vindt ik dan ook weer moeilijk. Ik ben zelf gewoon om met twee overal naartoe te gaan. Als ik zelf alleen zou uitgenodigd worden op een trouwfeest zou ik er toch moeite mee hebben. Nu nodig ik ze allemaal met partner maar uit. Ik heb wel een beetje een voordeel dat wij in de zomer trouwen, zo hebben al enkele gezegd dat ze dan niet gaan kunnen komen. Ja ge zult dit toch zelf uit moeten zoeken. Het hangt er ook vanaf met hoeveel je gaat zijn he. Als je bv maar een feest hebt van 50 personen en er komen er ineens 20 bij. Wij zitten met een 200 genodigden. (allé dan is 40-50 collega's ook nen hoop hoor)

groetjes, Carolina

Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik29-3-2009 20:36:53

Hoi,

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wie hij al dan niet uitnodigt, maar ik persoonlijk zou ze wel mee uitnodigen.
Ik zou zelf namelijk ook niet graag uitgenodigd worden zonder partner.
Ik denk zelfs dat als ze mij zouden uitnodigen zonder partner, ik zelfs niet zou gaan...
Maar nogmaals, als jij je er niet goed bij voelt om mensen uit te nodigen die je niet kent, dan moet je dat zeker niet doen!

Gewoon je eigen ding doen! Das het belangrijkste!

Vicky
15/05/2010

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik30-3-2009 1:33:53

Hallo,
Ik zou de partners er toch ook bijvragen hoor, anders heb je er heel veel die niet gaan komen!
Op onze trouw wil mijn aanstaande ook zijn collega's en partners uitnodigen voor het dansfeest (na het diner) en ik heb die mensen nog nooit gezien! Dus we zien wel...

Praat er eens over met je aanstaande?

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik30-3-2009 19:31:45

Hoi
Ik heb ook een 30-tal collega's die ik allen vraag op de receptie. De partner mag zeker meekomen. Ik vind het zelf anders nogal onbeleefd + je maakt anders wel heel duidelijk "aan jou wil ik geen geld uitgeven".
't Zou zelfs kunnen dat de partners uit zichzelf al niet zullen komen hé.
Een klein aantal van mijn collega's blijft dan voor het avondfeest. Dat zijn dan de collega's waar ik goed mee overeen kom. De partners ken je op den duur ook een beetje hé.
xxx

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik30-3-2009 22:43:40

hey

gisteren was mijn laatste werkdag... het was een vervangingscontract dat uiteindelijk meer dan 2 jaar geduurd heeft.
Aanvankelijk ging ik alle collega's vragen + partner.
nu ik er niet meer werk ga ik enkel de collega's vragen met wie ik nauw heb moeten samenwerken en dan zonder partner.

een soort reunie als het ware...

tenslotte moet je zelf doen waar je je goed bij voelt he.
groetjes ellen

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik31-3-2009 13:02:22

Dag Annemie,

Ook ik heb een aantal collega's uitgenodigd voor ons trouwfeest, met partner.
Stel je in hun plaats, zou jij graag naar een feest gaan zonder jouw partner erbij, ik niet :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info