Terug naar overzicht
Ik zit ook met redelijk wat collega's. Een 20 tal op onze afdeling. Ik heb geprobeerd om een selectie te maken maar dit gaat moeilijk. Ik werk er al 10 jaar mee samen met de meeste heel dicht. Het is nen hoop. Maar ze niet uitnodigen vindt ik ook weer niet kunnen. (er zijn er al die zichzelf hebben uitgenodigd) De collega's alleen vindt ik dan ook weer moeilijk. Ik ben zelf gewoon om met twee overal naartoe te gaan. Als ik zelf alleen zou uitgenodigd worden op een trouwfeest zou ik er toch moeite mee hebben. Nu nodig ik ze allemaal met partner maar uit. Ik heb wel een beetje een voordeel dat wij in de zomer trouwen, zo hebben al enkele gezegd dat ze dan niet gaan kunnen komen. Ja ge zult dit toch zelf uit moeten zoeken. Het hangt er ook vanaf met hoeveel je gaat zijn he. Als je bv maar een feest hebt van 50 personen en er komen er ineens 20 bij. Wij zitten met een 200 genodigden. (allé dan is 40-50 collega's ook nen hoop hoor)groetjes, Carolina
Hoi,Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wie hij al dan niet uitnodigt, maar ik persoonlijk zou ze wel mee uitnodigen. Ik zou zelf namelijk ook niet graag uitgenodigd worden zonder partner.Ik denk zelfs dat als ze mij zouden uitnodigen zonder partner, ik zelfs niet zou gaan...Maar nogmaals, als jij je er niet goed bij voelt om mensen uit te nodigen die je niet kent, dan moet je dat zeker niet doen!Gewoon je eigen ding doen! Das het belangrijkste!Vicky15/05/2010
Hallo, Ik zou de partners er toch ook bijvragen hoor, anders heb je er heel veel die niet gaan komen! Op onze trouw wil mijn aanstaande ook zijn collega's en partners uitnodigen voor het dansfeest (na het diner) en ik heb die mensen nog nooit gezien! Dus we zien wel... Praat er eens over met je aanstaande?