Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie uitnodigen

29-3-2009 18:06:14
Hey,
Ik heb een 10-tal ex-collega's die ik graag op mijn avondfeest wil uitnodigen maar nu vroeg ik mij af of ik die partners mee moet uitnodigen? Ik ken ze niet en wil eigenlijk geen geld uitgeven aan mensen die ik niet ken! Maar kan je dat doen of is dat onbeleefd om die mensen niet mee uit te nodigen?

Grts Mie

Annemie
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1229

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik29-3-2009 20:35:11

Ik zit ook met redelijk wat collega's. Een 20 tal op onze afdeling. Ik heb geprobeerd om een selectie te maken maar dit gaat moeilijk. Ik werk er al 10 jaar mee samen met de meeste heel dicht. Het is nen hoop. Maar ze niet uitnodigen vindt ik ook weer niet kunnen. (er zijn er al die zichzelf hebben uitgenodigd) De collega's alleen vindt ik dan ook weer moeilijk. Ik ben zelf gewoon om met twee overal naartoe te gaan. Als ik zelf alleen zou uitgenodigd worden op een trouwfeest zou ik er toch moeite mee hebben. Nu nodig ik ze allemaal met partner maar uit. Ik heb wel een beetje een voordeel dat wij in de zomer trouwen, zo hebben al enkele gezegd dat ze dan niet gaan kunnen komen. Ja ge zult dit toch zelf uit moeten zoeken. Het hangt er ook vanaf met hoeveel je gaat zijn he. Als je bv maar een feest hebt van 50 personen en er komen er ineens 20 bij. Wij zitten met een 200 genodigden. (allé dan is 40-50 collega's ook nen hoop hoor)

groetjes, Carolina

Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik29-3-2009 20:36:53

Hoi,

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wie hij al dan niet uitnodigt, maar ik persoonlijk zou ze wel mee uitnodigen.
Ik zou zelf namelijk ook niet graag uitgenodigd worden zonder partner.
Ik denk zelfs dat als ze mij zouden uitnodigen zonder partner, ik zelfs niet zou gaan...