Terug naar overzicht
Ik zit ook met redelijk wat collega's. Een 20 tal op onze afdeling. Ik heb geprobeerd om een selectie te maken maar dit gaat moeilijk. Ik werk er al 10 jaar mee samen met de meeste heel dicht. Het is nen hoop. Maar ze niet uitnodigen vindt ik ook weer niet kunnen. (er zijn er al die zichzelf hebben uitgenodigd) De collega's alleen vindt ik dan ook weer moeilijk. Ik ben zelf gewoon om met twee overal naartoe te gaan. Als ik zelf alleen zou uitgenodigd worden op een trouwfeest zou ik er toch moeite mee hebben. Nu nodig ik ze allemaal met partner maar uit. Ik heb wel een beetje een voordeel dat wij in de zomer trouwen, zo hebben al enkele gezegd dat ze dan niet gaan kunnen komen. Ja ge zult dit toch zelf uit moeten zoeken. Het hangt er ook vanaf met hoeveel je gaat zijn he. Als je bv maar een feest hebt van 50 personen en er komen er ineens 20 bij. Wij zitten met een 200 genodigden. (allé dan is 40-50 collega's ook nen hoop hoor)groetjes, Carolina
Hoi,Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wie hij al dan niet uitnodigt, maar ik persoonlijk zou ze wel mee uitnodigen. Ik zou zelf namelijk ook niet graag uitgenodigd worden zonder partner.Ik denk zelfs dat als ze mij zouden uitnodigen zonder partner, ik zelfs niet zou gaan...Maar nogmaals, als jij je er niet goed bij voelt om mensen uit te nodigen die je niet kent, dan moet je dat zeker niet doen!Gewoon je eigen ding doen! Das het belangrijkste!Vicky15/05/2010
Hallo, Ik zou de partners er toch ook bijvragen hoor, anders heb je er heel veel die niet gaan komen! Op onze trouw wil mijn aanstaande ook zijn collega's en partners uitnodigen voor het dansfeest (na het diner) en ik heb die mensen nog nooit gezien! Dus we zien wel... Praat er eens over met je aanstaande?
HoiIk heb ook een 30-tal collega's die ik allen vraag op de receptie. De partner mag zeker meekomen. Ik vind het zelf anders nogal onbeleefd + je maakt anders wel heel duidelijk "aan jou wil ik geen geld uitgeven". 't Zou zelfs kunnen dat de partners uit zichzelf al niet zullen komen hé.Een klein aantal van mijn collega's blijft dan voor het avondfeest. Dat zijn dan de collega's waar ik goed mee overeen kom. De partners ken je op den duur ook een beetje hé.xxx
heygisteren was mijn laatste werkdag... het was een vervangingscontract dat uiteindelijk meer dan 2 jaar geduurd heeft. Aanvankelijk ging ik alle collega's vragen + partner. nu ik er niet meer werk ga ik enkel de collega's vragen met wie ik nauw heb moeten samenwerken en dan zonder partner. een soort reunie als het ware...tenslotte moet je zelf doen waar je je goed bij voelt he.groetjes ellen
Dag Annemie,Ook ik heb een aantal collega's uitgenodigd voor ons trouwfeest, met partner.Stel je in hun plaats, zou jij graag naar een feest gaan zonder jouw partner erbij, ik niet :-)