Terug naar overzicht
Hallo, Wij wonen in kortrijk en hebben de naam gekregen van Johan Vandenbulcke, maar weet niet of die goedkoper is ...Anders heb je ook drukkerij Fieuws ( Kortrijk) en Nolf ( kortrijk). Anders kan je ook via internet kijken of de website card.xl ( naar schijnt goede prijzen)....
Wij zijn van wevelgem en hadden een drukker van deerlijk, maar kheb er voor het moment geen idee meer van hoe hij noemt... hij stond op da trouwbeursje die ze elk jaar houden in zaal rembrandt in deerlijk (of vichte??) dus daar kan je de naam wel vinden. De juiste prijs weet ik niet meer kdenk rond de 500€ voor 250 uitnodigingen en enveloppes en receptie en avondfeestkaartjes (120 elk denk ik). Hangt natuurlijk sterk af van de soort kaart die je kiest (wij hadden een eenvoudige 4 kanten kaart waar de drukker een sepia foto van ons op gedrukt heeft, de binnenkant was kalligrafie (1 keer geschreven door mijzelf en de drukker heeft dit dan ingescand en gedrukt).
Joke,Wij hebben onze kaartjes besteld bij D & A. Zij kwamen aan huis met hun collectie, wat voor ons heel gemakkelijk was. Qua drukprijs zijn zij ook niet duur. Voor 100 uitnodigingen hebben wij 210 euro betaald. Natuurlijk hangt de prijs af van het kaartje dat je kiest. Je kan ook eens kijken op hun website: www.huwelijkengeboorte.be .
hautekiet uit gullegemheel mooi werk en heel goed qua prijsgroetjes vanessawww.everyoneweb.com/23mei2009
hey,onze drukker komt van Sint- juliaan, heel goeie servicegroetjes
Hallo Joke, Ik heb naar eigen wens een uitnodiging laten maken, met alles erop en eraan betaal ik 590 euro voor 150 stuks.Drukkerij devieuw in dadizele.Wel heel fijn werk. Het mag gezien worden.