Terug naar overzicht
Bij Ava kan je die zeker vinden hoor, ga je ze dan zelf printen?Hou wel rekening met het formaat & hoger posttarief eventueel?Ik zou het alvast niet te ingewikkeld maken, een uitnodiging moet vooral duidelijk zijn hé.Wij hebben een ontwerpje van in de Ava boeken nagemaakt... :) SuccesMarieke18/04/2009
Hallo Annelies,Wij hadden dit eerst ook overwogen maar uiteindelijk hebben we toch voor een iets traditionelere uitnodiging gekozen omwille van de duidelijkheid. (we zagen onze oma's van 85 niet meer zo snel en vlot een puzzel maken :-)) Wij hebben nu affiches laten drukken (A3 formaat) en daar zijn we echt heel blij mee.groetjes en succes!
Bij Apostrophe in Nijlen hebben ze vanalle speciale uitnodigingen. groetjes, Carolina
Tussen de trouwboeken in AVA zit ongeveer zo'n uitnodiging. Het is wel een kaar waar 2 puzzelstukjes uit zijn en die met een lintje aan de kaart hangen. Op het ene stukje staan jullie namen, op de andere de trouwdatum. Ik dacht dat ze €1,89 per stuk kosten.Ook heb je bij AVA van die echte puzzeltjes, maar ik weet niet hoeveel die kosten.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/