Nu Online
Momenteel zijn er 302 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen: wie nodig je uit ...

30-3-2009 15:38:02
Hoi,
Mijn verloofde en ik hebben nogal een uitgebreide vriendenkring. Nu vroeg mijn getuige om alle e-mailadressen te verzamelen van de mensen die ik graag op mijn vrijgezellenfeestje zou willen uitnodigen. Moet ik dan een onderscheid maken? Want dan weet ik dat ik op een aantal mensen hun tenen trap. Meerdere feestjes is ook not done. Maar hoe bepaal ik dan wie er komt? Ik kan moeilijk iedereen vragen, want dan zit ik aan meer dan 20, zelfs 30 meisjes/vrouwen en idem voor mijn verloofde of is dat geen probleem denken jullie?

Valerie
04/07/09

Geert
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 480

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik30-3-2009 16:12:20

Ik heb zowat iedereen gevraagd, dat waren ook een 30-tal e-mails, niet iedereen kan komen, dus denk ik dat we zeker met de helft een feestje zullen bouwen.

Valerie

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik30-3-2009 16:37:20

Hoi,

Ik zal aan ongeveer 15 dames komen en dat is al meer dan genoeg.
Ik beschouw mijn vrijgezellen als een uitstap voor zeer goede vriendinnen.
Vind dat je niet iedereen kan uitnodigen want met 30 vrouwen samen kan het al eens wrevel geven ....
Ik hoop dat ik op niemands tenen ga trappen, maar zeker weten doe je natuurlijk nooit.
Mensen die ik 5 keer per jaar zie, maar wel super mee overeen kom staan ook niet op mijn lijstje want dan zou het geen einde kennen.

Uiteindelijk moet je dat zelf beslissen.
Wil jij ze alle 30, doen ! Het is JOUW vrijgezellen...

Groetjes

Joke
18-4-2009
 Meld misbruik30-3-2009 17:58:11

dag dames

Voor mij was de maatstaf ook: 'wie wil ik er echt bij'. Ik lag aan 1O emailadressen. Dat waren enkel echt goede vriendinnen, waarmee ik echt graag afspreek afspreek om eens te gaan shoppen, eten, op weekend, gaan relaxen etc...
Schoonzussen zaten daar bijvoorbeeld niet bij, ook geen nichten; collega's evenmin.
Dat ik daardoor op mensen hun tenen trapte (onder andere die van schoonzussen en bijgevolg mijn schoonmoeder) neem ik er eigenlijk graag bij.
We waren overdag met 8 dames, en 's avonds bleven we met 6'en slapen in een zalige bed & breakfast. Mijn lieve vriendinnen - die elkaar heus niet allemaal van vooraf kenden - hebben mij een heerlijk ontspannend verwenweekendje cadeau gedaan. Echt mijn zin!
Mochten daar andere meisjes bij geweest zijn - die ik ook graag heb en waardeer - zou de sfeer toch anders geweest zijn.

Ik ben dus blij dat ik heb durven 'tenen trappen' ;-)

Groetjes

Joke
18 april 2009

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik30-3-2009 22:15:18

Ik heb ook alleen maar de 'echte' goede vriendinnen gevraagd.
Bij mij wou de chiro dat ook wel doen, maar een grote groep zag ik zelf niet zitten, en niet iedereen had ik daar even graag.
uiteindelijk waren we met 6, maar hebben we de tijd van ons leven gehad

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik31-3-2009 11:02:42

Hey Valerie

Ik zie er geen graten in om met zo een grote groep op zwier te gaan.
Uiteindelijk draait het erom dat je je nog eens goed amuseert. Wij hebben onze vrijgezellendag zelf samen gedaan. Alle vrienden bij elkaar en dat was echt super!
Soms kan je moeilijk om mensen heen. Het koppel dat wij er liever niet bijhadden was moest uiteindelijk werken die dag, dus dat geluk hadden we wel, maar je kan idd moeilijk schiften binnen een vaste vriendengroep.
Zolang het merendeel oprechte vrienden zijn die je niet kan missen is dat het belangrijkste zeker?
Groetjes en veel succes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-3-2009 14:23:00

Ik heb nu al enkele vrijgezellenavonden meegemaakt en te veel ladies bij elkaar is echt niet leuk, want onderling ontstaan dan weer groepjes. Te weinig is ook niet echt wat het zijn moet. Een groep van +/- 10 personen is ideaal.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik31-3-2009 20:59:35

Hey

ik heb met hetzelfde probleem gezeten. Uiteindelijk zijn er 21 meiden uitgenodidgd. Valt allemaal wel mee hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd :-))

Om alle problemen te vermijden (ik heb zelf al genoeg miserie gehad met organisatie vrijgezellen) heb ik een vrijgezellen-comite opgericht ;-) Bestaande uit mn zus en mn 4 beste vriendinnen, en dat werkt perfect. Zij maken de finale beslissingen en mn zus heeft vetorecht!

Als je een grote groep vraagt, echt duidelijke richtlijnen geven en die ook communiceren. Je vermijdt een hoop miserie!!

Groetjes
Karolien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...