Terug naar overzicht
Ik heb dit nog niet gedaan maar ben zeker en vast van plan dit te doen. Ideetjes mogen ook naar mij gestuurd worden. Carolina.Stappaerts@telenet.begroetjes, Carolina
Ik heb vorig jaar rond eindejaar de Top 100/2000/...en weet ik wat nog (hitlijsten dus)... afgespeurd voor nummers die ik goed vond en die dan met Limewire op onze harde schijf gezet. Nog geen lijst gemaakt: onze DJ vroeg alleen een lijst met nummers die we goed vinden om een idee te hebben van onze stijl, niet om die perse te draaien (maar dat zal wel gebeuren denk ik). Wanneer trouwen jullie en welke stijl vind je goed? Ik kan onze 'database' dan wel eens afspeuren...Veel plezier!
Wij vragen aan onze gasten om 1 liedje per persoon door te geven aan ons dat ze zeker willen horen en dat geven we dan aan de DJ. Zo ben je zeker dat ieders smaak aan bod komt. Voorwaarde bij ons is ook dat ze op dat nummer dan wel op de dansvloer moeten staan;hi hi.Nathalie03-07-09
Hey!Ik wil dit ook doen!!! Dus als iemand een lijstje heeft mag dit ook naar mij doorgestuurd worden!!Groetjes,Marie
Ik heb rond nieuwjaar ook geluisterd naar de top 100 en zo en elke keer dat ik toen een nr hoorde dat ik tof vond, heb ik het opgeschreven. Af en toe denk ik, ja, dat moet er ook nog bij! Dus onze lijst groeit nog steeds. Onze dj vroeg zelf zo'n lijstje en er staat dan ook vanalles op: slows, dance, ambiance,...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ook belangrijk: de liedjes die je NIET wilt. Bij ons bvb geen servietten zwaaien op les lacs enz.Valerie04/07/09
en overstelp de dj ook niet met een lijst van 400 nummers want dan je evengoed een jukebox zetten.Maak bv een top 30, bespreek de genres die aan bod mogen komen en ook die Niet aan bod mogen komen.