Terug naar overzicht
wilde even zeggen: Gefeliciteerd! :)Wij zijn niet zwanger hoor, maar vind het gewoon leuk voor jullie.GroetjesEllen
Wij zijn niet zwanger, maar ik wil je gewoon ff proficiat wensen! Het leek mij ook heel tof om voor de trouw zwanger te zijn zodat we het op het avondfeest konden zeggen (of laten zien met echo op scherm), maar dan moet het zo uitkomen ook, en mijn ventje ziet het niet zo zitten. Volgend jaar zegt hij...Veel geluk!
Nog al meer magie op jullie mooie dag ! Een dikke proficiat !Wij trouwen op negen oktober dit jaar en zijn nu ook al met pil gestopt. We hopen dat ons wens ook weldra uitkomt. Geniet er heerlijk van.
Ik wens jou een dikke proficiat!! Wij zijn nu ook met de pil gestopt. :-)Heb je niet schrik dat je ziek gaat zijn op jullie huwelijksdag?grtjes
Wij trouwen 17oktober en ik stop pas met de pil augustus - september zoiets. Ik heb een paar vriendinnen die heel snel zwanger waren en ik wil het risico niet lopen dat mijn kleed dan volledig moet aangepast worden.Mijn ventje zou wel heel graag hebben dat ik nu al stop, maar kga het toch nog een paar maandjes proberen vol te houden :-)In ieder geval heel erg proficiat! Bij u komt het wel heel perfect uit :-) Dan kan je het idd op het feest aan iedereen laten weten :-)
proficiat geniet er ten volste van!wij zullen nog enkele jaren wachten (ik trouw ook maar volgend jaar) en denk binnen 4jaar er aan beginnen :d zo is me ventje gerust, want de gedachte nu papa wordn schrikt hem af.xxxdanitsja 9juli2010http://www.kurtendanitsja.bruiloftsite.nl
Hoi An!Eerst en vooral proficiat!! Wij trouwen ook op 9 mei en stoppen dan met de pil. We willen supergraag kindjes maar ik zie het persoonlijk echt niet zitten om zwanger te zijn op onze trouwdag. Wie weet wordt ons kindje verwekt op huwelijksreis in Mexico, hihi!Nog veel succes, en ik hoop dat je niet te veel last gaat hebben van ongemakjes!Groetjes,Liese
Hoi hoiOok een dikke proficiat van mij !! Wij trouwen ook op 9 mei en stoppen de week voordien met de pil.. Had gewoon te veel schrik om ziek te zijn de dag zelf, al moet ik toegeven dat het nog magischer is als je zwanger bent :)Proficiat !!!
Hallo! Een dikke proficiat!Wij trouwen op 17 april, en ik was eind januari met de pil gestopt. Sindsdien maar één keer mijn regels gehad en direct raak! We gaan het nog niet zeggen op het feest, ik zal dan pas 9 weken ver zijn en dat is nog een beetje vroeg, stel dat er nog iets misloopt, je weet maar nooit!Het is onze eerste zwangerschap, dus zo vroeg is er van een buikje nog geen sprake en mijn jurk is een 2-stuks, dus dat camoufleert ook wat indien nodig.En ik heb geluk: ben niet echt ziek, moet gewoon zien dat ik op tijd iets te eten heb, dan word ik niet misselijk. Wel ben ik heel moe, dus ben ik bang dat ik op mijn eigen feest doodop in slaap ga vallen of zo! ;o)We zijn er in elk geval super blij mee!Veel geluk samen!
Ik zelf ben ook pas zwanger. Maar wij trouwen op 22 augustus dus dan zal ik al 5 maanden zijn Binnenkort is binnenspringen in de winkel voor mijn kleed om te vragen of ze dit kunnen oplossen.Kay
hey ik trouw ook op 9 mei, maar stop nog niet sebiet met de pil. Moet wel tof zijn als je dat later tegen je zoon/dochter kunt vertellen dat hij de trouw van z'n/haar ouders heeft meegemaakt in de buik.Liese,wij gaan ook naar Mexico op huwelijksreis! Waar zit je ergens?
Proficiat!!Heb je een extra mini bruidskindje bij je.Kan je misschien in je openingspeech op het avondfeest het grote nieuws aankondigen. Dat hebben vrienden van mijn man gedaan en dat was wel leuk.
@ Raquel: wij verblijven van 15-27 mei in RIU Palace Riviera Maya, maar ik weet niet precies waar dat ligt... En jullie? Hoe gaat het met de voorbereidingen? Ik kijk zo uit naar die vakantie (maar ook naar de trouw natuurlijk!).
Proficiat!! Ik ken het heerlijke gevoel.Mijn vriend en ik stappen nu vrijdag in het huwelijksbootje en drie weken geleden ontdekten we ook dat we zwanger waren. Dus we zijn op onze trouw bijna 8 weken ver. Ik heb gelukkig geen last van misselijkheid!! en ga dus ten volle van mijn huwelijk kunnen genieten. Het gaat onze dag nog intenser maken. Wetende dat ons eerste kindje in de maak is ;-). Voordeel is ook dat het kleed er nog voor dient aangepast te worden.We hadden niet verwacht zo snel zwanger te zijn. We waren in januari met de pil gestopt en blijkbaar toch snel prijs. Maar ervan genieten dat is de boodschap!Inge03/04/09
bedankt voor de mooie berichtjes allemaal :-)@ annelies en inge : ik ben ook pas 30 januari gestopt met de pil heb men regels op 1 februari gehad en daarna niet meer ,bij ons was het ook direct raak. volgens de dokter die een bloedtest gedaan heeft ben ik ongeveer 8 weken ver. 23 april 1 ste keer naar gyneacoloog dus das ff spannend tot dan. jullie ook een dikke proficiat een een goede zwangerschap!!grtjes
@ An: wij gaan 22 april voor de eerste keer naar de gynaecoloog. Spannend hé?! Alweer iets om naar uit te kijken.Geniet er van!!Inge