Terug naar overzicht
Hoi Caroline, Wij trouwen ook op 11 april!! En ja hoor, ik zit met dezelfde angst. Dat het nu na die moooie periode weer net terug een dipje zal zijn dat weekend.Laat ons hopen van niet he!!!!grtjs Debby
Hallo ! Je kan via de site van het laatste nieuws ,de weersvoorspellingen zien voor 10 dagen..Dan heb je alvast een gedacht he!Ik duim in ieder geval voor jullie!!!
Hallo dames,ik trouw niet op 11 april maar zou het wel willen.Wij zijn vorig jaar op 12 april getrouwd dus in dat weekend vieren wij ook feest.Ik weet nog dat ik ook bang had voor het weer. De dagen voor de trouw was het ook mooi en naargelang het weekend dichter kwam werden de voorspellingen slechter en slechter. Al bij al is het nog goed meegevallen. een stralend zonnetje, veel wind, koud maar wel droog en dat is toch het bijzonderste. Geen zorgen maken dat komt wel in orde en geniet nog zeker van deze laatse 2 weekjes.Sanneke
Hallo,Wij trouwen ook op 11 april. En we hebben ook schrik voor het weer. 1 troost: in België ben je nooit zeker van het weer :-). Te hopen dat het niet zo'n weertje wordt als een paar dagen geleden!
bij mij leefde er dezelfde gedachte ! Wij trouwen ook op 11 april maar ja, we blijven positief, je kan er niets aan veranderen hé...veel succes allemaal !!
Amai ik verschiet er van dat er nog zoveel bruidjes zijn op 11 april. Ikzelf heb redelijk wat "commentaar" gekregen omdat het de dag voor pasen is...Heb eens naar het weersoverzicht gekeken, voor donderdag 9 april 65% kans op neerslag... laat ons hopen dat het zaterdag beter is...