Terug naar overzicht
Hello,Normaal gezien zou dat moeten te vinden zijn in de veritas.Groetjes Annelies
Bij de meeste grote schoenwinkels hebben ze van die sokjes denk ik (zoals Bent, Torfs). Maar het beste is misschien om een reservepaar te kopen. Ik heb een "goed" paar en een goedkoop reservepaar.
ik heb er nog niet zo lang geleden in delhaize gekocht dus is zeker niet onvindbaar
Hema, heb ik er eens gekocht.Daar hadden ze er in verschillende kleurtjes.Nu vond ik die wel niet zo goed. In al mijn open schoenen (ook die redelijk toe zijn van voor) kwamen ze wel ergens piepen.(Hoofdletters gebruiken op het internet staat gelijk aan roepen. Leest niet alleen vervelend, maar komt ook nog eens onbeleefd over.)
Hey Kelly,Ja, zere voetjes. ;o) Heb je een lang trouwkleed ? Mijn vrouw had ook pijn aan haar voeten en bv. op de receptie als je de hele tijd handjes moet schudden stond ze op haar bloten voeten onder haar kleed. Niemand die er iets van gemerkt heeft. ;o) Ik had ook pijn aan mijn voeten en ik zei. Volgende keer doe ik ook een bruidskleed aan. ;o) Groetjes, Bart(www.motionpictures.be )
Ook ik heb 2 paar schoenen: een duur paar voor overdag (150 euro is toch niet niks) en een supergoedkoop paar ballerina'tjes voor 's avonds (heeft maar 10 euro gekost en zitten super!)Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
veritas???
Op de wekelijkse markt bij het kousenkraam.GroetjesVéronique C.
Loop ze op voorhand eens in met vochtige nylonssokjes (als je de strijk doet bvb), daarna zitten ze als gegoten!
bij c en a, hebben ze veel soorten kousjes!