Terug naar overzicht
Ik dacht 300 euro ofzo...Wij hadden er geen.Zoek eens met de zoekfunctie, dan kom je waarschijnlijk wel gangbare bedragen tegen.
Vrienden van mij betaalden 350 euro voor hun ceremoniemeester.Wij nemen er geen, ik vind dat we dat geld veel nuttiger kunnen besteden!Groetjes
Waar wij geïnformeerd hebben, lagen de basisprijzen tussen 130 en 200 euro. Dat is dan wel maar voor 4 uur of zo, daarna komt er per uur 35 tot 60 euro bij.Groetjes
Onze ceremoniemeester vraagt € 200 voor 3 uur en dan € 30 per bijkomend uur.Wij gingen ook eerst geen ceremoniemeester nemen, maar dan ben ik beginnen denken over de kerk, de wet, de volgorde van de suite, tussen kerk en wet, etc...Deze man zal baan de wet ons in de juist "pas" zetten, binnen komen bij de kerk, de mensen naar hun plaatsen wijzen, buitenkomen kerk bloemen ed overnemen van ons en ervoor zorgen dat die geraken waar ze moeten zijn.'S morgens gaat hij achter mijn boeket en mijn verloofde en zijn ouders.'s Middags zal hij mee helpen de suite te ontvangen en bedienen met drank eten etc...Zo valt er een stukje last van mijn ouders hun schouders, van mijn verloofde en mij en moeten we niemand van de familie lastig vallen om te vragen om dit of dat te doen of te regelen.Uiteindelijk bepaal je zelf wat je de ceremoniemeester laat doen of niet.Wij zullen dus extra uren moeten betalen, maar voor ons weegt dat niet op tegen het voordeel dat wij en onze ouders ervan gaan hebben.Het busje huren we ook via hem, dus alles-in-één en moeten aan niets meer denken dan.Als je dan de totale kostprijs berekent zitten wij aan ongeveer € 1.200 vervoer en ceremoniemeester inbegrepen.Is niet goedkoop, maar onze feestzaal ligt ook op 35 km rijden en we trouwen voor de wet en de kerk op 1 dag met 3 uur ertussen.Als alles op elkaar aansluit dan bespaar je geld in uren ook. Wat dus bij ons niet het geval zal zijn.Ik kan je alleen zeggen dat ik mij er beter bij op mijn gemak voel wetende dat er een "porfessional" zich met de dingen zal bezig houden waarvoor wij geen tijd gaan hebben of zelfs niet weten dat dat moet gebeuren EN dat onze ouders, familie en gasten gewoon kunnen meegenieten.Op de gehele kost van een trouw vonden wij dit persoonlijk een "verantwoorde" kost...
De onze kost 170 voor een ganse dag (vanaf 8u 's ochtends tot na de eerste receptie).Véél succes Gwen
in ieder geval bedankt voor de reacties.die prijzen lopen nogal uiteen hé, zal beste zijn denk ik om eens bij verschillende te informeren.maar heb nu toch al een ideetje.merci
Wij betalen 200 (+50€ vervoerskosten) voor de hele dag tot aan de receptie
hey kelly,Wij hebben een schat van een ceremoniemeester. hij is echt de max. hij vraagt 175 euro voor 3 uur. maar als het langer is zal hij niet bij rekenen. de standaard prijzen zijn overal 175 euro waar ik voor gekeken heb. wij huwen volgend jaar in mei en we mogen nu al zoveel vragen stellen als we willen. kben toch blij dat we een ceremoniemeester hebben want er komt zoveel bij te kijken.groetjes evy
Hallo Kelly,de prijzen verschillen inderdaad sterk. Meestal ligt de basisprijs rond de € 170 - € 200 en is dit voor het samenkomen tot aan het afleveren in de feestzaal of restaurant. Ik weet niet van welke regio je bent maar ken wel een aantal ceremoniemeesters.Groetjes en succes ermee!
ik ben van Brugge.groetjes