Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sluitzegels

31-3-2009 15:51:15
Hallo lieve bruidjes,

Heeft iemand van jullie een leuke website waar ik sluitzegels voor de enveloppen kan bestellen?

Of kan je die bijvoorbeeld ook bij Ava vinden?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Ilse
14/08/2009

Ilse
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2804

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik31-3-2009 20:56:18

hey, ik ben hiervoor ook in de Ava in Aalst gaan kijken en daar verkochten ze dat niet.
Ik zou anders niet weten waar je dit nog kan vinden.

grtjes
5/9/2009

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik31-3-2009 21:02:59

Hoi Ilse

Hier een tweetal links waar je voor die zegels en bijhorende was/lak terecht kan:

http://www.posthumusendal.com/index.htm
http://www.onestopweddingshop.be/frmarticles.aspx?boid=...

Bij Schleiper kan je de lakstaafjes kopen, misschien kan je er ook terecht voor de zegel zelf.
Verder denk ik dan nog aan de Banier en AVA.
De Banier en Schleiper vind je in verschillende steden terug en Schleiper levert aan huis.

Veel plezier en succes met de voorbereidingen.

Véronique C.
15/5/09

evi
4-7-2009
 Meld misbruik31-3-2009 22:27:28

hey
wij konden dit krijgen bij onze drukker, stond in een van zijn vb boeken

groetjes

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik1-4-2009 0:04:00

Ik dacht dat wel al bij de Ava gezien te hebben, anders bij Pipoos.
Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-4-2009 13:39:38

Bij AVA kan je ze bestellen. Ze staan toch in de boeken van de huwelijkskaarten.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

cien
9-5-2009
 Meld misbruik2-4-2009 12:31:09

bedoel je mss lakzegels?

wij hebben onze volgens eigen ontwerp laten maken bij designstation.com
kwam uiteindelijk op 50euro incl verzendingskosten.

de zegelwas heb ik uit amerika besteld,wat vele goedkoper uitkwam..voor de prijs die je hier betaald voor 8 staafjes (gem 5e/stuk) heb ik er 15 laten overkomen incl verzendingskosten

het is wel echt heeeel mooi en orgineel,iedereen gaf er supergoeie reacties op...
sommigen wouden zelfs de enveloppe niet openmaken omdat ze de zegel dan zouden breken...

je kan ze ook in nepwas zetten of zelfs in stickers,maar dit geeft natuurlijk niet dat supermooie effect!

cien
9-5-2009
 Meld misbruik2-4-2009 12:31:16

bedoel je mss lakzegels?

wij hebben onze volgens eigen ontwerp laten maken bij designstation.com
kwam uiteindelijk op 50euro incl verzendingskosten.

de zegelwas heb ik uit amerika besteld,wat vele goedkoper uitkwam..voor de prijs die je hier betaald voor 8 staafjes (gem 5e/stuk) heb ik er 15 laten overkomen incl verzendingskosten

het is wel echt heeeel mooi en orgineel,iedereen gaf er supergoeie reacties op...
sommigen wouden zelfs de enveloppe niet openmaken omdat ze de zegel dan zouden breken...

je kan ze ook in nepwas zetten of zelfs in stickers,maar dit geeft natuurlijk niet dat supermooie effect!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info