Terug naar overzicht
Ik zou nu de voorziene (geld)kado geven.Je bent niet zeker dat hij ooit voor de kerk gaat trouwen. Als dat nog niet gepland is, bestaat de kans dat dat er ook niet meer van gaat komen dus daar kan je niet op wachten.Veel mensen die dat later gaan doen zonder effectieve plannen, doen dat niet. Zo ken ik er toch een paar. Al ken ik ook iemand die wel nog voor de kerk is getrouwd na 3 jaar. Als hij later dan toch voor de kerk trouwt, zeg je eerlijk dat hij zijne trouwkado al gehad heeft toen hij voor de wet trouwde en geef je iets kleinders. Dat zijn zorgen voor later.
Ja aangezien het toch je broer is zou ik nu ook een "grote" kado geven.Als het is dat hij binnen enkele jaren toch nog eens voor de kerk trouwt en een groot feest geeft, dan weet hij ook dat hij zijn kado al gehad heeft.In dien je liever geen geld geeft kan je hem misschien een weekendje of een overnachting kado doen.
ik zou toch ook al zijn groot cadeau geven, je weet immers niet of ze nog voor de kerk trouwen, en het belangerijkste aan een trouw is nu eenmaal de wet, kerk is de symboliek