Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat met kleed indien vermageren??

1-4-2009 10:53:40
hey, ik heb een vraagje: zaterdag ga ik de eerste keer op zoek naar mijn trouwjurk met mijn beste vriend.
Ik ben volop gestart met sporten en gezonder te eten, en heb de bedoeling enkele kilo's te vermageren tegen de trouw (5/09/09). Hoe gaat dat dan met een kleed?
ik wil gaan kijken bij oa de outlet van Pierre Yves en de outlet van La Sposa. Maar ik ben van plan om 5 kg te vermageren, dat is toch een volledige kledingsmaat? Hoe moet dat dan ??? HELP !

aa
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 601

s
1-6-2007
 Meld misbruik1-4-2009 10:56:21

Dan maken ze je kleedje een maatje kleinder.

Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik1-4-2009 11:00:33

Hallo AA,
zeker ni panikeren.
IK ben ook al 5 kilo vermagert en ik zou er nog 5 willen kwijtspelen!
De winkelmevrouw die ook naaister is, had gezegd dat het zeker geen probleem is ze het een maatje moet innemen. Wel als je verdikt, want ze kan er geen stof tussen plakken. Wegnemen en innauwen kan altijd!!
Go fot it!!
Groetjes Liesbet

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik1-4-2009 11:14:24

hey,

maak je geen zorgen... ik ben ook aan het vermageren.
heb hiervoor geinformeerd in de winkel en dan nemen ze dit gewoon in...
rampzalig is het wel als je veel verdikt. daar kan niets aan gedaan worden he.

veel succes met de strijd tegen de kilo's. Hatelijk hé
groetjes ellen

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik1-4-2009 11:17:38

Nog een bruidje op dieet :-)
ik ga ook voor de 5 kilo en ook bij mij zeiden ze dit: "ge moogt vermageren, geen probleem. Alleen moogt ge bij dit kleedje NIET zwanger worden of verdikken." Bij sommige kleedjes gaat dat natuurlijk wel hé.
Dus eet maar goed gezond en sport maar goed veel!

Valerie
04/07/09

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik1-4-2009 11:26:07

Hoi, ik ben zelf 10 kg vermagert alvorens een kleed te gaan passen. Ben nog van plan 5 kg te vermageren voor mijn eerste pasbeurt binnen 7 weken. Het kleed kan 1 tot 2 maten verkleind worden, dat zou geen probleem mogen zijn.
Groetjes.

aa
5-9-2009
 Meld misbruik1-4-2009 13:19:26

bedankt voor jullie reacties ! ik ga het zeker vermelden in de winkel, maar nu ben ik gerustgesteld.
en nu ga ik mijn middagportie groenten eten :)

Liesbeth
1-5-2009
 Meld misbruik1-4-2009 16:10:35

Inderdaad, vermageren is geen probleem... ze nemen dat gewoon in. Hou er wel rekening mee in je budget; hoe groter de aanpassingen hoe meer je moet bij betalen normaal gezien.

Ik wou toch ook nog iets zeggen over dat verdikken; dat is inderdaad een groter probleem, maar...:
1. Ook al doe je niks speciaals, meestal vermager je vanzelf een beetje door de stress

2. Als je een klein beetje verdikt is het ook geen probleem; op de naden van een jurk zit steeds ongeveer een maat speling. Dat hebben ze mij in verschillende winkels duidelijk gemaakt. Ik heb daar naar gevraagd, want ik wou dat ze mijn jurk voor de veiligheid een maat groter bestelden (ik ben nogal een doemdenker op dat gebied LOL), maar ze zeiden mij dat dat zeker niet nodig was.

kim
10-7-2009
 Meld misbruik2-4-2009 23:35:47

Ik ben al helemaal aan het paniekeren wat ik ben verdikt. Geen idee hoeveel maar vrees een kilo of 3 zeker. Gisteren heb ik al gedroomd dat ik niet meer in trouwkleren kon. En afvallen daar ben ik niet zo'n straffe in want ik ben een stress-eterke. De 16de mei heb ik pas terug mijn tweede pasbeurt en echt... ik ben supernerveus. Enfin... de vrouw van de winkel heeft me toen laten beloven dat ik niet teveel zou afvallen...heb die belofte alleszins gehouden ;-)

Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info