Terug naar overzicht
Dan maken ze je kleedje een maatje kleinder.
Hallo AA,zeker ni panikeren.IK ben ook al 5 kilo vermagert en ik zou er nog 5 willen kwijtspelen!De winkelmevrouw die ook naaister is, had gezegd dat het zeker geen probleem is ze het een maatje moet innemen. Wel als je verdikt, want ze kan er geen stof tussen plakken. Wegnemen en innauwen kan altijd!!Go fot it!!Groetjes Liesbet
hey, maak je geen zorgen... ik ben ook aan het vermageren. heb hiervoor geinformeerd in de winkel en dan nemen ze dit gewoon in...rampzalig is het wel als je veel verdikt. daar kan niets aan gedaan worden he.veel succes met de strijd tegen de kilo's. Hatelijk hégroetjes ellen
Nog een bruidje op dieet :-)ik ga ook voor de 5 kilo en ook bij mij zeiden ze dit: "ge moogt vermageren, geen probleem. Alleen moogt ge bij dit kleedje NIET zwanger worden of verdikken." Bij sommige kleedjes gaat dat natuurlijk wel hé.Dus eet maar goed gezond en sport maar goed veel!Valerie04/07/09
Hoi, ik ben zelf 10 kg vermagert alvorens een kleed te gaan passen. Ben nog van plan 5 kg te vermageren voor mijn eerste pasbeurt binnen 7 weken. Het kleed kan 1 tot 2 maten verkleind worden, dat zou geen probleem mogen zijn.Groetjes.
bedankt voor jullie reacties ! ik ga het zeker vermelden in de winkel, maar nu ben ik gerustgesteld.en nu ga ik mijn middagportie groenten eten :)
Inderdaad, vermageren is geen probleem... ze nemen dat gewoon in. Hou er wel rekening mee in je budget; hoe groter de aanpassingen hoe meer je moet bij betalen normaal gezien. Ik wou toch ook nog iets zeggen over dat verdikken; dat is inderdaad een groter probleem, maar...:1. Ook al doe je niks speciaals, meestal vermager je vanzelf een beetje door de stress2. Als je een klein beetje verdikt is het ook geen probleem; op de naden van een jurk zit steeds ongeveer een maat speling. Dat hebben ze mij in verschillende winkels duidelijk gemaakt. Ik heb daar naar gevraagd, want ik wou dat ze mijn jurk voor de veiligheid een maat groter bestelden (ik ben nogal een doemdenker op dat gebied LOL), maar ze zeiden mij dat dat zeker niet nodig was.
Ik ben al helemaal aan het paniekeren wat ik ben verdikt. Geen idee hoeveel maar vrees een kilo of 3 zeker. Gisteren heb ik al gedroomd dat ik niet meer in trouwkleren kon. En afvallen daar ben ik niet zo'n straffe in want ik ben een stress-eterke. De 16de mei heb ik pas terug mijn tweede pasbeurt en echt... ik ben supernerveus. Enfin... de vrouw van de winkel heeft me toen laten beloven dat ik niet teveel zou afvallen...heb die belofte alleszins gehouden ;-)Kim