Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslingerie jartellen

1-4-2009 11:08:11
Hallo bruidjes, ik heb dit weekend mijn bruidslingerie gekocht!
Het is een wit ensembleke geworden van triumph.
Het is een soort corset met van die lindjes aan om van die hoge witte kousen aan te bevestigen.
Heeft er iemand ervaring met die hoge kousen en dat je dit moet vastmaken met zo'n jartell. Blijft dit de hele dag goed zitten?
Kben daar een beetje bang voor.
Heeft er daar iemand ervaring mee?
Ikke zeker niet, kheb dat nog nooit gedragen. Tips?
mvg Liesbet

Liesbet
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2410

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik1-4-2009 12:53:44

Ik heb ook nog nooit jartellen gedragen maar die mevrouw in de winkel vertelde er zo geestig over dat ik dat ook heb genomen...een korset heb ik wel al gedragen en ik vind dat heerlijk zitten...lekker veel steun in je rus enzo...denk wel dat ik eens een dagje alles ga dragen om inderdaad te zien of die kousen en jartellen wel goed zitten en indien niet, zwier ik ze gewoon eruit zulle. Mag er niet aan denken dat ik de hele dag loop te trekken onder mijn jurk omdat er vanalles verkruipt de hele tijd....

Succes
Amaryllis
07-08-09

Romy
27-6-2009
 Meld misbruik1-4-2009 15:18:52

Hallo Liesbet,

ik heb dit wel al eens gedragen, maar nog nooit een hele dag (je kent het, gewoon voor het plezier van mijn vriend)
Mijn ervaring was dat ze toch redelijk goed blijven zitten als je ze goed vast maakt.
Ik heb zelf ook in een lingeriewinkel gewerkt en als ik je een goede raad mag geven; haal de achterste jartellen van je bustier, doe je kousen aan, maak de jartellen achteraan vast aan je kous en maak ze dan terug vast aan je bustier.
Denk er ook aan om je string of slip boven je jartellen aan te doen en niet eronder want anders kan je niet naar de wc, allee dat kan je dan wel maar dan moet je elke keer je jartellen losmaken. Niet zo handig en al zeker niet met zo'n kleed.

Succes!
Romy
27/06/2009

Liesbeth
1-5-2009
 Meld misbruik1-4-2009 16:04:54

Beste naamgenootje,

ik heb daar niet zo'n goede ervaring mee. Op het huwelijk van mijn zus hadden wij beiden jartellen aan: ik van Valisère, zij van een ander gekend merk en beide hadden we hetzelfde probleem; als we ons bukten kwamen de achterste jartellen los. Vrij vervelend dus, met zelfs nog een blauwe plek op mijn bil tot gevolg :-)

Mijn tip: als je echt jartellen wil, hou die dan voor de huwelijksnacht. Die kousen blijven ook perfect zitten zonder jartellen hoor. En als je ze toch wil gebruiken, loop er dan inderdaad al eens een dagje mee rond.

Collega dj

Meld misbruik29-7-2009 1:33:06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...