Terug naar overzicht
Wijzelf dachten ook eerst carlton te nemen maar hebben dan toch gekozen voor hof ten eede in haaltert.Wel al paar keer naar carlton geweest,en moeten in mei terug naar daar voor een trouwfeest,en het eten enz is wel in orde hoor.
Onze trouw gaat ook door in salons Carlton, we zijn daar al naar enkele feesten geweest en het was altijd dik in orde, zowel qua eten als qua service zeer professioneel.190909
hoi,wij zijn ook gaan kijken naar de carlton en hebben afgehaakt omdat er geen echte buitenruimte is. er is wel een koer die proper is maar voor ons "miste" dat iets.de zaal zelf is heel mooi met redelijk hoge plafonds en grote lusters. modern is de zaal niet eerder klassiek, dus als je modern verwacht zou het een ontchoogeling kunnen zijn.we hebben er al verschillende bals gedaan, wel zonder eten.1 trouwfeest, maar enkel dessert en dat was dik in orde.enige wat ik wel al gehoord heb is dat bij een beperkt budget het eten niet zo super is.mijn zus is er enkele weken geleden gaan eten vmet een bal en het was echt niet lekker.nu ja uiteraard hangt veel af van wat je wil en hoeveel je er aan wilt spenderen.een sgaan kijken en informeren is de boodschap !zeker geen slechte zaal !
Dank je wel voor jullie reacties!We zouden graag een gemaskerd bal geven als trouwfeest, dus in dat opzicht zit de zaal wel goed. Ik heb ondertussen een infomap van Carlton gekregen waarin ook "all-in menu's" zitten. Die vallen wel goed mee van prijs. Ze zijn niet super-duur maar ook weer niet heel goedkoop.hmmm tis allemaal heel moeilijk om te kiezen!Als er nog mensen ervaring hebben met Salons Carlton hoor ik graag jullie mening!
Dank je wel voor jullie reacties!We zouden graag een gemaskerd bal geven als trouwfeest, dus in dat opzicht zit de zaal wel goed. Ik heb ondertussen een infomap van Carlton gekregen waarin ook "all-in menu's" zitten. Die vallen wel goed mee van prijs. Ze zijn niet super-duur maar ook weer niet heel goedkoop.hmmm tis allemaal heel moeilijk om te kiezen!Als er nog mensen ervaring hebben met Salons Carlton hoor ik graag hun mening!
Mooie aangename zaak, misschien ietwat gedateerd. Doorgaans goede kwaliteit, maar te duur in verhouding met wat je eigenlijk allemaal krijgt. Jammer dat er geen echte tuin en parking is. Carolien en Luc