Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe reageren - dejay antwoord niet

1-4-2009 11:16:14
hoi bruidjes,
misschien ben ik te paniekerig maar we trouwen binnen 52 dagen, en ik had 10 dagen geleden naar verschillende mensen gemaild (fotograaf, ceremoniemeester, deejay...) om een afspraak vast te leggen voor de bespreking van de grote dag,
van iedereen kreeg ik al antwoord, behalve dan van onze deejay, is een gekend iemand, contract in orde, voorschot al meer dan een jaar betaald ... nu was ik dit weekend al wat aan het stressen omdat ik geen antwoord kreeg, maar m'n verloofde verkalmde me een beetje, dat hij misschien maar wekelijks z'n mails leest ofzo ...
maar ondertussen zijn we al 10 dagen laten en nog steeds niet van antwoord op m'n mail ...

wat moet ik doen? nog es mailen en herinneren aan m'n mail? maar dit komt zo zagerig over, alsof ik geen geduld heb (nuja, m'n geduld raakt ook wat op, maar ik wil geen wrijvingen veroorzaken die de samenwerking zouden kunnen schaden)

reageer ik te paniekerig of zouden jullie ook zo reageren?

vanessa
23-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 256

Tine

Meld misbruik1-4-2009 11:21:54

Ik zou nog niet panikeren! Misschien is hij wel met vakantie voor 14 dagen ofzo...

Wacht nog een weekje af en stuur dan misschien een reminder. (stel eventueel je ontvangst- en leesbevestiging in bij je mail dan kan je zien of hij je mail leest)

groetjes,
Tine

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik1-4-2009 11:22:11

Hey, denk dat je best eens belt of langs gaat.
Onze DJ moeten we pas 20 dagen van tevoren contacteren dus ik zou niet te snel paniekeren. Die mensen kunnen het erg druk hebben of mss in het buitenland zitten ofzo.
Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Veel succes nog!
Groetjes.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik1-4-2009 11:23:58

Hey Vanessa,

Heb je er geen telefoonnummer van ofzo? Want voor hetzelfde geld is die inderdaad op vakantie.
Als je er maandag nog niets van gehoord hebt zou ik proberen hem nog eens te mailen of desnoods te bellen als je zijn gegevens hebt.

Succes!

Groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Lien

Meld misbruik1-4-2009 13:14:25

Neem die telefoon en bel toch gewoon?

- hij is misschien op vakantie zoals gezegd
- heeft een probleem met de pc
- zijn internet werkt niet
- ...

s
1-6-2007
 Meld misbruik1-4-2009 14:14:03

Een beller is sneller.
Bellen dus!

benny

Meld misbruik2-4-2009 0:17:01

hey vanessa
als je niks meer hoort van je djmag je me gerust mailen wij hebben steeds een reserve dj die uw feest kan verzorgen
the-maxx@telenet.be

kris

Meld misbruik2-4-2009 12:21:12

bellen...

kris

Meld misbruik2-4-2009 12:21:44

bellen...

kristel
14-7-2009
 Meld misbruik2-4-2009 13:53:28

hallokes,

Wij zitten met juist hetzelfde probleem. Ik heb ondertussen al twee maal gemaild en al eens gebeld en toen zei hei dat hij een mailtje ging sturen met datums maar ondertussen 14 dagen laten nog altijd niets. Als we tegen het weekend niets gehoord hebben gaan we op zoek naar een andere want we durven het risico niet nemen dat hij ons op de grote dag ook laat stikken. Ik hoop dat het voor jullie ook in orde gaat komen.

groetjes krisje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...