TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sanne
25-7-2009
|
1-4-2009 11:33:13
Oh, wat jammer! en hoe brutaal van je tantes om het zo duidelijk te maken dat ze je kleed niet mooi vinden. Ben je er echt zeker van dat ze het niet mooi vonden?
Uiteindelijk is het toch het belangrijkst dat jij het mooi vind! Ben eens op internet gaan zoeken achter het claire model en ik vind het prachtig!! toch dat model met die bloem vooraan èh? staat er wel alleen in 't wit op, maar lijkt me echt mooi! ben een echte cymbeline fan, heb zelf ook eentje van dat merk. jou kleedje lijkt mij niet zo extra-vagant dat veel mensen het niet mooi zouden vinden.
als je je mentaal een beetje kan omswitchen ben ik er zeker van dat je gaat stralen die dag! wat je tantes er ook van mogen vinden!! jullie trouwdag zal ook om veel meer draaien dan enkel jou jurk, dus laat jou tantes het niet verpesten!!
|
|
Heidi
4-7-2009
|
1-4-2009 11:38:43
Dag meid, ik vind het een héél mooi en speciaal kleedje, zeker met zwart erin. Ik ben blij dat jij er nog verliefd op bent en dat is wat telt. Uw tantes zijn mss wat ouderwets nog en hebben wss nog het idee dat een trouwjurk wit moet zijn en breed sissi-achtig enz. Ik hoop dat je jezelf er kunt overheen zetten en er niets van zult aantrekken. Ikzelf heb ook geen klassieke jurk, wel wit maar smal. Ik ben gaan passen met mijn ma en zus en heb mijn eigen zin gedaan. En trouwens een ervaren verkoopster zou je toch geen kleed verkopen waar je niet mee staat zeker? Je kan in het vervolg mss eens een jongere en modernere collega of vriendin meenemen? En opgemaakt in je kleedje ben je toch veel mooier. Sterkte en niets van aantrekken zou ik zeggen. Groetjes.
|
|
annick
4-7-2009
|
1-4-2009 12:09:31
trek het je niet aan! ben net op internet gaan kijken naar het model, en ... ik heb het ook aan gehad! Ik zocht een kleed wat toch iets anders is dan de rest en de verkoopster kwam met dat kleedje af (kleed in 't wit, bloem, lint en jasje in 't zwart). Ze had ook nog een hele speciale zwarte pluim voor in mijn haar. Ik vond het heel geslaagd maar ben uiteindelijk bij mijn eerste keuze gebleven. Ik weet zeker dat je zult stralen! groetjes, Annick
|
|
Katrien
19-6-2009
|
1-4-2009 12:16:10
Trek je dat zeker niet aan! Je moet iets nemen wat je zelf mooi vindt en waar je jezelf goed in voelt. Zou het zeker niet aan mijn hart laten komen en geniet nog van de voorbereidingen en natuurlijk van de dag zelf!!!
Ben trouwens ook eens even gaan kijken naar het jurkje op internet, vind het echt een mooie trouwjurk!
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
1-4-2009 12:36:55
Ik vind het ook heel mooi, heel romantisch. En wat je tantes vinden is toch niet zo belangrijk? Heb je geen leuke vriendin die eens mee kan? Die zal je zeker toch wel steunen en weer helemaal enthousiast kunnen maken! Allé, 't feit dat er hier al verschillende bruidjes to be zeggen dat het echt een mooi kleedje is zou ook al wat moeten oppeppen...ga er maar gewoon voor. Jullie dagje wordt zeker eentje om heerlijk te genieten...ga nu maar verder regelen, dan word je vanzelf weer helemaal blij!
Toitoi,
Amaryllis 07-08-09
|
|
Vera
22-8-2009
|
1-4-2009 12:56:46
Hey meid, da's heel jammer dat jouw tantes er zo over denken en je dat duidelijk hebben gemaakt. Ik vind alleszins dat ze ongelijk hebben. Het is een heel mooi kleed. Je trouwt niet met je tantes, maar met je vriend en hij zal het ongetwijfeld erg mooi vinden! Ik zou ook zo zijn hoor; ik zou als ik zoiets hoorde ook keihard beginnen twijfelen, maar zolang jij je er maar goed in voelt! Het is jullie dag en jullie keuze! Ik vind het eerlijk gezegd niet zo tactvol van hen om dit te zeggen, maarja, eerlijk is eerlijk zeker? Ik wens je een supermooie bruiloft toe in je knappe cymbelinekleedje!
|
|
aa
5-9-2009
|
1-4-2009 13:17:45
hey, ik snap wel dat het niet leuk is om die reactie te krijgen, maar ik zou me er niet door van de wijs laten brengen. doordat het niet een "klassiek" wit kleed is, was hun eerste reactie misschien te overdreven, en is het gewoon even wennen. Ik zou nog eens gaan, met andere mensen met een jongere visie: je getuige, een vriendin of een zus ofzo??Als jij het mooi vindt, moet je het zeker en vast doen en zo houden ! de verkoopsters zullen je toch ook geen kleed verkopen waarin je niet mooi bent !? ik vind het in elk geval een prachtig kleed, dus ervoor gaan zou ik zeggen !
|
|
Lien
1-8-2009
|
1-4-2009 13:24:37
Ik vind het ook een supermooi kleedje. Was ook een grote fan van Cymbeline! Kop op meid!
Groetjes
Lien 01/08/2009
|
|
Evi
5-9-2009
|
1-4-2009 14:26:20
Dag Stephanie,
Trek er niets van aan. Jij moet in de jurk rond lopen en niet uw tantes. Volgens hun zouden we allemaal in een witte jurk moeten rond lopen. Maar tegenwoordig letten ze daar niet meer op. Zou zeggen geniet van uw dag.
PS: het is een mooi kleedje
Groeten
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
1-4-2009 14:28:02
Je moet niet twijfelen, je vindt het zelf een mooi kleedje, jij moet het dragen, trek je niets aan van wat de rest denkt! Ik laat mijn kleedje maken, het zal nogal speciaal zijn, niet traditioneel en er zullen allicht mensen zijn die er niet voor te vinden zijn maar dat trek ik me niet aan, ik weet wat ik wil en ik weet dat het mooi zal zijn en dat mijn ventje het ook mooi zal vinden en dat is toch het belangrijkste! Groetjes
|
|
danitsja
|
1-4-2009 15:17:48
niet op je tantes letten als jij het mooi vind en je ventje jou prachtig vind die dag das wat telt!
|
|
stephanie
2-5-2009
|
1-4-2009 23:25:52
Hoi,
super dat jullie zo snel gereageerd hebben. Het maakt wel dat ik me nu iets beter voel.
Stéphanie
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
2-4-2009 8:18:01
Ik vind het ook een heel speciaal en mooi kleedje. Trek het je niet aan: ik twijfelde ook tussen iets speciaals en iets heel eenvoudigs, stonden me beide heel mooi. Maar toen dacht ik: meiske, als je het 'lef' hebt, doe dat tikkeltje specialer aan, je zal je nog zo gelukkig voelen. En ik heb dat gekozen en ben er nog steeds zo trots op!
Bij je eerste gedacht blijven is de boodschap, zeker als je niet twijfelde! Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn, zoveel smaken, zoveel verschillen en maar best ook, want anders zou iedereen er hetzelfde uitzien. Ik wil het niet banaliseren hoor, integendeel, maar als jij gelukkig bent met je keuze zal je dubbel stralen!
Succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
2-4-2009 8:18:03
Ik vind het ook een heel speciaal en mooi kleedje. Trek het je niet aan: ik twijfelde ook tussen iets speciaals en iets heel eenvoudigs, stonden me beide heel mooi. Maar toen dacht ik: meiske, als je het 'lef' hebt, doe dat tikkeltje specialer aan, je zal je nog zo gelukkig voelen. En ik heb dat gekozen en ben er nog steeds zo trots op!
Bij je eerste gedacht blijven is de boodschap, zeker als je niet twijfelde! Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn, zoveel smaken, zoveel verschillen en maar best ook, want anders zou iedereen er hetzelfde uitzien. Ik wil het niet banaliseren hoor, integendeel, maar als jij gelukkig bent met je keuze zal je dubbel stralen!
Succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
Pietje precies
29-8-2009
|
17-4-2009 4:18:11
Hey Cymbeline-fans!
Eindelijk nog mensen gevonden die houden van het merk. Ik vindt echt alles mooi van dit merk, ook dat van jou Stéphanie!!! Het mijne is 'Agadir'. Graag jullie mening... was ook wat onzeker in't begin
xxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|