TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carolina
1-8-2009
|
1-4-2009 20:04:28
Al gedacht aan kunstbloemen? Dan betaal je maar 1 keer. Hieronder een website van een groothandel. Hier staan voorbeelden van kunstbloemen op. Alleen jammer dat je er zelf niet kan gaan shoppen, dit moet gebeuren via een bloemist. http://www.vanremoortel.be/444-zijdebloemen-nl.html
groetjes, Carolina
|
|
s
1-6-2007
|
1-4-2009 20:21:29
Vriendin van mij heeft haar boekt laten vriesdrogen en in zo'n kader laten hangen en ik vind het niet mooi. Het toont oubollig, vind ik. Een mooi souvenier is het wel natuurlijk. Ze heeft me de prijs gezegd en het was best veel, maar ben het vergeten. Ik dacht iets van 200 euro minstens.
Als je je boeket op staander laat drogen kan je dat ook in een glazen bakje zetten. Verkopen ze ook zo, dacht ik. Dan is het stofvrij. Zelfs in een kamer waar niet in geleefd wordt, komt er veel stof op. (vanwaar komt dat toch???) En wat heb je er dan aan? Dan passeer je er nooit.
|
|
Kim
1-8-2009
|
1-4-2009 21:13:07
Ook mijn vriendin heeft haar bloemen laten vriesdrogen, zij had een boeket met calla's. Het is ondertussen al drie jaar dat het bij haar op de kast staat onder een rechthoekige stolp. Ik vind het nog altijd heel mooi en het is modern door de vorm van de stolp. Zou het zeker ook doen!
Groetjes, Kim
|
|
Kim
1-8-2009
|
1-4-2009 21:13:10
Ook mijn vriendin heeft haar bloemen laten vriesdrogen, zij had een boeket met calla's. Het is ondertussen al drie jaar dat het bij haar op de kast staat onder een rechthoekige stolp. Ik vind het nog altijd heel mooi en het is modern door de vorm van de stolp. Zou het zeker ook doen!
Groetjes, Kim
|
|
inge
|
1-4-2009 21:19:33
hallo iedereen,
ik wou zeker ook mijn bloemen laten vriesdrogen want een mooiere herinnering heb je immers niet. Je moet zeker minimum 300 à 400 euro betalen. Onze bloemist raad het zelf ten sterkste af omdat de kwaliteit het soms de wensen over laat...
ik kies nu voor een mooie foto van mijn boeket...
tata!!
|
|
Bart
3-10-2009
|
13-7-2010 12:43:38
Hallo,
Wij hebben ons boeket laten drogen bij Seniflorum. Ik vond dit achteraf gezien absoluut geen aanrader; het kost zeer veel geld (100 euro voorschot gegegeven, en vervolgens bij ophalen nogmaals iets meer dan 100 euro, om het boeket te ontvangen gedroogd in een kartonnen doos...(heeft ook lang (maanden) geduurd vooraleer we erom konden gaan). Verder zien we weinig of geen verschil met het 'gewoon' drogen van het boeket. (NB we konden inderdaad opteren voor het in een kader / stolp te steken of iets dergelijks, maar dan was dat 300 euro of meer, wat we sowieso redelijk ouderwets vonden en te duur. Op de site staan natuurlijk geen prijzen vermeld - en hadden er op voorhand echt niet aan durven denken dat het over dergelijke bedragen zou gaan..)
Je hebt inderdaad uiteindelijk ook veel mooie foto's van het boeket als herinnering. Ik zou het wel niet weggegooid hebben (alle respect voor de mensen die dat aandurven ;-), gezien mijn man het had uitgekozen als verrassing (sommige bruidjes laten trouwens gewoon een copy maken als ze het weggooien). We bewaren het nu bij de rest van onze trouwspullen, op de kast in een stolp zetten vonden we inderdaad ook maar antiek,
Veel succes ! Gr Evi
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|