TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tessa
10-10-2009
|
2-4-2009 7:30:54
Goedemorgen Pilar,
Zoals ik al vaak op dit forum heb gedaan, ga ik weer 'reclame' maken voor mijn naaister. Hilde Volders, is van Balen en geen enkele uitdaging is haar te veel. Mss een contacteren. www.modemaken.be
Gr. en veel succes Tessa
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
2-4-2009 8:24:38
Hoi, ik kan je niet direct een naaister aanraden, maar die moet zeker wel te vinden zijn.
Gewoon uit curieuzeneusiteit: wel kleedje is dat van 80 000 dollar? Moet wel heel bijzonder zijn :-), waw! Uiteraard hoef je ons dit niet allemaal te vertellen, maar, moest je het niet erg vinden om te laten weten, ik ben benieuwd!
Succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
Pilar
3-12-2010
|
2-4-2009 16:59:25
hoi! bedankt voor de antwoorden .. ik was juist met mn oma aan het praten, en zij kent een goeie naaister in de Ezelstraat in Brugge. zij heeft blijkbaar ook het trouwkleed voor mn tante gemaakt en de suite-kledij voor mn oma.. dus k'zal daar alvast eens passeren. en dat kleedje is wel heel speciaal ja :) ik wil er wel een foto van tonen maar kan hier precies nog niet goed met deze website werken :) help..? groetjes
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
3-4-2009 10:03:21
je kan hier geen foto's opzetten. Ofwel kan je naam collectie-kleedje zeggen, of het misschien doormailen?
Rebecca.van.overbeke@gmail.com
dan minder andere curieuzeneuzen!
Ja, nu je het zegt, Ezelstraat! Ben van Brugge.
Veel succes ermee en bedankt op voorhand, ben benieuwd!
Rebecca 27/06/09
|
|
a
7-8-2009
|
4-4-2009 22:57:39
hé je hebt mij toch wel nieuwsschierig gemaakt, ik heb wel al mijn trouwjurk maar wil toch es effe piepen naar het jouwe, groeten leentje
|
|
Pilar
3-12-2010
|
5-4-2009 12:10:28
kzal de link eens plaatsen anders :) >> http://www.hbo.com/city/look/carrie_6_3.shtml
helaas is dat de enige foto die er van bestaat :( maar moest je kijken naar het laatste seizoen van sex and the city kun je hem uitgebreid bekijken .. haha
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|