TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gitte
3-10-2009
|
2-4-2009 9:00:20
Hoi Elisabeth,
Wij trouwen op 3 oktober! Onze zaal is geregeld, dj, eten, kerk + pastoor, gemeentehuis, kleed, vervoer en dit is het zowat zeker. Ik ga me binnenkort bezig houden met het misboekje. Wij werken niet echt met een thema, we houden meer een trouwfuif, maar wel met alles erop en eraan: vuurwerk, een bandje, hapjes,... Hopelijk hebben we mooi weer in oktober hè!
Groetjes
Gitte
|
|
Tessa
10-10-2009
|
2-4-2009 9:13:00
Hey Elisabeth,
Wij trouwen ook op 10.10.2009 Ik "denk" dat wij het meeste al hebben geregeld... -De zaal -Het stadhuis -Het eten -Het vervoer -De kledij -De ringen -De uitnodigingen -De fotograaf -de huwelijksreis -... Enkel het bruidsboeket moeten we nog eens bekijken. We hebben niet echt een thema maar ik zou wel ons vervoer willen aankleden met vlinders, als ze mij komen ophalen bij mijn ouders is het ook wat aangekleed met vlinders,denk dat ik in de zaal dan ook maar wat vlinders ga voorzien. De kleuren zijn vooral licht paars en wit. Dat is het zo een beetje! Allemaal kei plezant, nooit gedacht en verwacht...
Gr. Tessa
|
|
Wannes
17-10-2009
|
2-4-2009 9:23:28
wij dachten ook aan lila... zo'n mooie en zachte kleur he! De muren van de zaal zijn licht geel, dus daar zou het ook wel al mee passen, denk ik. Als het aan mij lag, zou ik dag in dag uit aan het plannen zijn :), t'is zo fijn om mee bezig te zijn. Er ligt bij ons nog niet zo veel vast, maar we zijn er wel volop over aan't dromen!
|
|
Daisy
|
2-4-2009 11:14:12
Hey bruidjes, wij trouwen 17 oktober en bij ons liggen volgende dingen al vast:
stadhuis kerk fotograaf zaal dj kleed ga ik nu zaterdag kiezen eten is ook al geregeld En huwelijksreis is ook geboekt
Wij zitten zo wel wat met het vervoer te sukkelen. We willen er niet kei veel geld aan geven, dus dachten eerst aan via via auto's vragen, maar nu begin ik daaraan te twijfelen, want stel dat er op het laatste nippertje enkele mensen afvallen die gezegd hadden te willen rijden en zo... pfff dat vind ik echt moeilijk, tenzij ge er veel geld aan geeft
Op mijn gemakske ga ik binnekort ook al wel eens aan het misboekje beginnen.
Ik vind het ook zo plezant dat ik er ook wel bijna elke dag met iets voor bezig ben :-) Ik geniet er elke dag van :-)
|
|
Eva
10-10-2009
|
2-4-2009 13:11:35
Hallo iedereen!
Wij trouwen dus ook op 10 oktober 2009. Wij hebben niet echt een thema maar wat wel vaak terug zal komen is het kleur paars. Het is begonnen met mijn kleed, wat paars is, en van daaruit wat verder gegaan hé: hemd van verloofde zit paars in, bruidsboeket, uitnodigingen.
Bij ons is het meeste wel al geregeld wat geregeld kan worden. En met de uitnodigingen zijn we nu bezig, alsook met het misboekje. Ik vind het enorm leuk om al die dingen te maken en in elkaar te steken. Vergt veel tijd maar als je 's avonds wat vrij hebt, kom je al een heel eind.
@Daisy: vervoer was voor ons ook het moeilijkste en ligt sinds twee weken eindelijk vast. Wij hebben gekozen voor een gewone bus in te huren maar dan een kleiner formaat. (voor zo een 30 personen) Die bus wordt dan feestelijk versierd. En de prijs viel reuze mee in vergelijking met ander vervoer want ik vind dat ook enorm veel geld eigenlijk voor die twee of drie uur dat je iets nodig hebt.
En zoals de meesten van jullie geniet ik ook elke dag van de voorbereidingen!
|
|
Wannes
17-10-2009
|
2-4-2009 15:52:27
De kerk en de feestzaal liggen bij ons dicht bij elkaar, dus wij denken eraan met de fiets te gaan, of met een tandem. De anderen kunnen dan wel te voet, of met de eigen wagen. Misschien is dat ook een oplossing voor jullie, als het kleed dat toelaat ten minste.
Elisabeth
|
|
ivette
|
2-4-2009 22:03:45
Hey bruidjes
Wij trouwen ook op 10/10/09 in mechelen.
huwelijkskleed is in bestelling stadhuis is ok feestzaal is ok nog op zoek naar trouwringen bezig met de uitnodigingen fotograaf nog het boekje voor de viering dus nog heel wat werk huwelijksreis is een verrassing kom er nog niet uit van vervoer
yvette
|
|
Noemi
17-10-2009
|
3-4-2009 11:48:22
Hallo
Wij trouwen op 17 oktober en de "grootste" dingen zijn intussen vastgelegd. Binnenkort start ik op mijn gemak aan het misboekje, en ook de uitnodigingen beginnen we binnenkort aan. Wij hebben niet bepaald een themakleur, in oktober kan het echt nog goed weer zijn! Groetjes en veel succes!
|
|
Veronik
27-9-2009
|
3-4-2009 13:53:31
Hoi hoi
leuk om lotgenootjes te leren kennen Ik trouw ook op 10/10/09. En ook alijkt het nog allemaal zo ver weg... het komt gevaarlijk dichterij.
Ik zit in de horeca en heb in de zomer niet veel tijd, dus het meeste is wel al geregeld bij ons. 1) De zaal 2) Stadhuis 3) Kerk 4) Kledij 5) Dj 6) Fotograaf 7) Ringen 8) Misboekje (ontwerp) 9) Uitnodigingen (ontwerp) 10) Vervoer
Wij werken rond barokstijl en Italiaans.
Vind het hartstikke leuk en ik leef echt in een roes....
Nu nog duimen voor stralend weer zoals vandaag...
Véél succes aan iedereen
Vero XxX
|
|
Els
|
3-4-2009 20:59:22
Hey!
Wij zijn vorig jaar oktober getrouwd en het was een schitterende dag!!! écht dé dag van ons leven... maar het gaat zo ontzettend snel!!!
Als 'thema' hebben wij gewerkt rond de bloem 'Callas' ofwel 'Aronskelk'. En de tinten waren vooral het lichte, sobere bruin van de herfst... Dit kwam terug in de uitnodigingen, de bedankjes, de misboekjes,... je kan er zo ver in gaan als je zelf wilt!
Moest je nog info nodig hebben, geef gerust een seintje elsvdb21@hotmail.com .
Veel succes!!!
Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|