Terug naar overzicht
wij hebben dat gedaan en het was super! heel veel positieve reacties op gekregenwe hadden wel genoeg stoelen voorzien voor iedereen, zodat iedereen toch kon zitten als hij of zij moe washet was een heel gezellige sfeer
@ sarah : was dit ook in de beeckhoeve? Hadden jullie verschillende standen met eten? alvast bedankt
nee, niet in de beeckhoevewe hadden gerechtjes die ze rond brachten. we hadden wel een paar standjes- champagnebar- oesterbar- dessertbar- chocoladefontein
Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou toch zeker stoelen voorzien. Zelf ben ik iemand die al eens graag gaat zitten. Als je veel jonge mensen hebt zal dat wel meevallen maar als er wat ouder volk bij is, die gaan toch ook graag zitten hoor. groetjes, Carolina
@ Sarah : Waar heb je je eest gedaan? Welke traiteur had je? Was je er tevreden van?Welke gerechtjes serveerden ze?alvast bedankt!Groetjes
wij hebben dit ook al gedaan, wordt ook meer en meer gedaan. goede tip, voorzie voor iedereen een stoel, als mensen lang moeten staan klagen ze snel, vaak hebben ze nieuwe schoenen enz...gekocht en zitten ze niet gemakkelijk, en hoe zou je zelf zijn een hele tijd te staan. wij voorzien altijd van die hoge receptietafels en gewone tafels met stoelen omheen.www.traiteurdeverleiding.be
@ Dorina : vrienden van ons hebben hun feest ook in de Beeckhoeve gegeven, zij kozen wel voor een menu aan tafel dus over de walking dinner kan ik je niets zeggen, maar het eten was goed, de bediening in orde dus ik denk dat dat een goeie keuze is. Voor meer info kan je misschien best eens met de uitbaters bellen of eens langsgaan.Groetjes