Nu Online
Momenteel zijn er 497 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Niet traditioneel

2-4-2009 11:11:45
Hallo, wij trouwen op 13 juni in de Beeckhoeve. Graag hadden wij een walking party gedaan. Iemand ervaring mee? Niemand krijgt dan vaste zitplaatsen ...

dORINA
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 582

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-4-2009 11:29:41

wij hebben dat gedaan en het was super! heel veel positieve reacties op gekregen

we hadden wel genoeg stoelen voorzien voor iedereen, zodat iedereen toch kon zitten als hij of zij moe was

het was een heel gezellige sfeer

dORINA
30-5-2009
 Meld misbruik2-4-2009 11:36:42

@ sarah : was dit ook in de beeckhoeve? Hadden jullie verschillende standen met eten? alvast bedankt

dORINA
30-5-2009
 Meld misbruik2-4-2009 11:36:45

@ sarah : was dit ook in de beeckhoeve? Hadden jullie verschillende standen met eten? alvast bedankt

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-4-2009 12:02:18

nee, niet in de beeckhoeve

we hadden gerechtjes die ze rond brachten. we hadden wel een paar standjes
- champagnebar
- oesterbar
- dessertbar
- chocoladefontein

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik2-4-2009 12:31:56

Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou toch zeker stoelen voorzien. Zelf ben ik iemand die al eens graag gaat zitten. Als je veel jonge mensen hebt zal dat wel meevallen maar als er wat ouder volk bij is, die gaan toch ook graag zitten hoor.

groetjes, Carolina

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik2-4-2009 13:13:11

@ Sarah : Waar heb je je eest gedaan? Welke traiteur had je? Was je er tevreden van?
Welke gerechtjes serveerden ze?
alvast bedankt!
Groetjes

heidi

Meld misbruik2-4-2009 13:17:15

wij hebben dit ook al gedaan, wordt ook meer en meer gedaan. goede tip, voorzie voor iedereen een stoel, als mensen lang moeten staan klagen ze snel, vaak hebben ze nieuwe schoenen enz...gekocht en zitten ze niet gemakkelijk, en hoe zou je zelf zijn een hele tijd te staan. wij voorzien altijd van die hoge receptietafels en gewone tafels met stoelen omheen.
www.traiteurdeverleiding.be

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik2-4-2009 13:19:20

@ Dorina : vrienden van ons hebben hun feest ook in de Beeckhoeve gegeven, zij kozen wel voor een menu aan tafel dus over de walking dinner kan ik je niets zeggen, maar het eten was goed, de bediening in orde dus ik denk dat dat een goeie keuze is. Voor meer info kan je misschien best eens met de uitbaters bellen of eens langsgaan.
Groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-4-2009 17:02:40

@ annelies

wij zijn getrouwd in de savoury in turnhout

gerechtjes (even denken want we hadden er 18..)

- carpaccio van runds
- aspergesoepje
- salade met kreeft
- oesters
- lamsboutje
- asperges a la flamande
- brochetta met mozarella
- spiesje van scampi
- zwezerik
- ijsje
- creme brulee
- chocoladefontein
- soesjes

de rest weet ik niet direct meer..

we hadden bij de ontvangst een dixie band en daarna een jazzlounge-band

we hadden idd wel genoeg stoelen en krukken voor iedereen

Aangezien we zelf een zoontje hebben, hebben we het feest overdag gehouden. Ik vond dat heel praktisch, want dan moet de suite niet wachten tot de gasten komen.

Onze dagindeling was ongeveer zo:

- s'morgens kapper/ aankleden
- 11u30 samenkomst suite
- 13u gemeentehuis
- 13u30 suite naar feestzaal en koppel voor foto's
- 15 u start van het feest
- 24u einde feest

We hebben daar heel positieve reacties op gekregen. Zelf vond ik het ideaal. Want vb bij mijn schoonzusje trouwde om 11u en het feest begon om 19u. Ik vond dat wachten echt veel te lang duren. Daarom dat wij het op deze manier hebben gedaan

Veel mensen keken wel raar op in het begin.. maar uiteindelijk niks dan positieve reacties op gekregen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info