Terug naar overzicht
de datum en jullie namenmaar dat hangt ook wat af van jullie persoonlijke keuzevanessa
Die vraag had ik ook gesteld aan de juwelier en ze zei ook de namen en datum, maar ik had zelf voorgesteld om eventueel m'n email adres of telefoon-nr erin te laten zetten. Mijn vrouw en de juwelier dachten dat ik het zei om te lachen en het is ook gewoon de datum en de naam geworden. Maar ik blijf van mening. Als je je trouwring verliest, is de kans veel groter hem terug te vinden als ze je kunnen bereiken. ;o) Maar ja. Ik doe nu extra m'n best om m nie te verliezen. ;o)Groetjes, Bart(www.motionpictures.be )
Hallo,Bij ons staan er onze namen en de datum in. De volgorde van de namen is wel verschillend bij man en vrouw dacht ik.Groetjes,Katrien19/06/2009
Hoi,Ook bij ons enkel de namen en de datum maar ieder kiest dat natuurlijk voor zich!Gwen14/05/2010
Voor mij: Geert en Valerie - 04/07/09Voor Geert: Valerie en Geert - 04/07/09Dit wordt het meest gedaan.Valerie04/07/09
Hallo,Bij ons staat in onze trouwringen:Lovios 04/07/2009ik vond de namen zo cliché, vandaar iets anders, wij zeggen dit altijd tegen elkaar, gewoon in onze woorden 'ik hou van je'groetjesE