Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@cindy - boarding pass

3-4-2009 12:29:38
hey,

wij werken ook rond het thema reizen en samen op weg gaan...
We zijn ook van plan om te werken met vliegtickets ...

hoe pakken jullie dat dan concreet aan?

Heb soms schrik dat het niet duidelijk gaat zijn voor de mensen...
we hebben enkele tafels, en daar gaan we steeds een schildersezeltje opzetten met daarop een foto van ons in een bepaald land (herkenbaar monument ofzo, nog wat info over de plek en de vlag ofzo)

De boarding passes worden afgegeven tijdens de receptie of opgestuurd naar huis??? hoe doen jullie dit?

't zou heel leuk zijn moest ik wat meer info kunnen krijgen over de praktische kant en jullie uitwerking.
mail gerust fluffybeest@hotmail.com

ellen
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 542

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik3-4-2009 12:34:57

kijk eens op de site van babygraphics, die hebben voorbeeldje van zoiets, maar dan voor geboortes

heel leuk

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik3-4-2009 17:11:05

Ellen,

kheb je een mailtje gestuurd :)

groetjes

Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...