Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mandje rozenblaadjes

3-4-2009 15:12:37
Hey bruidjes,

Kan er iemand mij vertellen waar ik mandjes kan vinden voor rozenblaadjes in te steken die dan na de kerk worden uitgedeeld. En hoeveel moet je er voorzien?

Thanks,

Lesley

Lesley
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 406

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik3-4-2009 15:37:43

Wij hebben vorig weekend mandjes gekocht in een tuincenter, en toen we een uurtje later bij Carrefour waren, zagen we dat ze daar veel meer keuze en mooiere mandjes hadden (voor Pasen).
Heb jij al rozenblaadjes gevonden?
Groetjes,
Saskia

Lesley
20-6-2009
 Meld misbruik3-4-2009 16:54:56

Thanks, moet ik zeker eens in de carrefour langsgaan. Ik heb rozenblaadjes in papieren hartjesvorm (witte en rode) gekocht bij Ava in Antwerpen. Helemaal niet duur maar wel mooi.

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik3-4-2009 21:15:26

mandjes kan je ook bij AVA vinden. Als ze ze niet hadden in de AVA waar je je rozenblaadjes gekocht hebt, moet je eens naar een andere gaan. De grotere AVA's hebben meestal ook een mandjes assortiment.
bv. AVA in Boortmeerbeek.

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik4-4-2009 11:40:04

Casa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...