Terug naar overzicht
Hey, wij hebben er morgen een afspraak om 13u (Mechelen).Ook onze mannen van de suite gaan daar hun kostuum huren.Ik zal je nadien briefen als je wil.Groetjes,Ans
Super!
Wij zijn vandaag geweest, maar mijn verloofde zou wel een maatpak laten maken. De baas was heel vriendelijk, behulpzaam, professioneel,.. Alles wat je wilt. ervoor hadden we een vrouw, die ons nauwelijks zag staan (het was wel nogal druk toen we aan kwamen en nadien heeft ze zich wel nog eens verontschuldigd). We hebben er wel een goed gevoel bij....
Zoals eerder gezegd zijn wij gisteren naar Mechelen geweest.De service is super goed meegevallen. Wij kwamen daar met 11 personen binnenvallen waarvan er 5 een kostuum moesten hebben. Je kan je voorstellen dat het zeer druk was daarboven. En toch was dit geen enkel probleem. Ik moet wel zeggen, ik had een afspraak gemaakt en had dat ook op voorhand gezegd dat we allemaal tegelijk kwamen. (misschien waren wij dus die bende waarvan sprake hieronder... SORRY :-))Onze mannen zijn nu allemaal gesteld geraakt en zullen allemaal hetzelfde kostuum aanhebben. De dame die ons hielp was zeeeeeer behulpzaam en ook zeeeeeeeer geduldig. Ook wij hebben er een goed gevoel bij!Groetjes
Wij zijn geweest in Aalst
Bedankt voor jullie reacties! Over de service moet ik mij dus al geen zorgen maken. Hoe zit het met de prijs van de kostuums? Valt die mee?
Wij hebben vorige week mijn ventje zijn kostuum daar gaan kopen.Vond de service en de keuze super.Ik ben er in elk geval met een heel goed gevoel buitengestapt.Niets was de verkoopster teveel. Ze heeft zeker 2 uur met ons bezig geweest.Mijn ventje was het passen sneller beu dan de verkoopster ;-)Niet twijfelen zou ik zeggenBen in Aalst geweest