Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Style Tailors

3-4-2009 18:37:10
Hallo allemaal, heeft er iemand van jullie ervaring met Style Tailors? Mijn vriend is van plan zijn kostuum te huren en ook de kostuums voor de suite zouden we daar halen. Is er een goede service? Hoeveel betaal je daar om een kostuum te huren?

Katrien
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1304

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik3-4-2009 20:38:53

Hey, wij hebben er morgen een afspraak om 13u (Mechelen).
Ook onze mannen van de suite gaan daar hun kostuum huren.
Ik zal je nadien briefen als je wil.

Groetjes,

Ans

Katrien
12-9-2009
 Meld misbruik3-4-2009 21:07:03

Super!

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik5-4-2009 0:15:55

Wij zijn vandaag geweest, maar mijn verloofde zou wel een maatpak laten maken. De baas was heel vriendelijk, behulpzaam, professioneel,.. Alles wat je wilt. ervoor hadden we een vrouw, die ons nauwelijks zag staan (het was wel nogal druk toen we aan kwamen en nadien heeft ze zich wel nog eens verontschuldigd). We hebben er wel een goed gevoel bij....

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik5-4-2009 12:26:36

Zoals eerder gezegd zijn wij gisteren naar Mechelen geweest.
De service is super goed meegevallen. Wij kwamen daar met 11 personen binnenvallen waarvan er 5 een kostuum moesten hebben. Je kan je voorstellen dat het zeer druk was daarboven. En toch was dit geen enkel probleem. Ik moet wel zeggen, ik had een afspraak gemaakt en had dat ook op voorhand gezegd dat we allemaal tegelijk kwamen. (misschien waren wij dus die bende waarvan sprake hieronder... SORRY :-))
Onze mannen zijn nu allemaal gesteld geraakt en zullen allemaal hetzelfde kostuum aanhebben. De dame die ons hielp was zeeeeeer behulpzaam en ook zeeeeeeeer geduldig. Ook wij hebben er een goed gevoel bij!

Groetjes

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik6-4-2009 1:34:14

Wij zijn geweest in Aalst

Katrien
12-9-2009
 Meld misbruik6-4-2009 10:30:56

Bedankt voor jullie reacties! Over de service moet ik mij dus al geen zorgen maken. Hoe zit het met de prijs van de kostuums? Valt die mee?

Veronik
27-9-2009
 Meld misbruik6-4-2009 21:09:37

Wij hebben vorige week mijn ventje zijn kostuum daar gaan kopen.
Vond de service en de keuze super.
Ik ben er in elk geval met een heel goed gevoel buitengestapt.
Niets was de verkoopster teveel. Ze heeft zeker 2 uur met ons bezig geweest.
Mijn ventje was het passen sneller beu dan de verkoopster ;-)

Niet twijfelen zou ik zeggen

Ben in Aalst geweest

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info