Terug naar overzicht
Hey,Ik weet niet juist naar wat je op zoek bent.Maar wat ik mooi vind in mijn mis is dat we elk een liedje voor mekaar kiezen(met voor ons een mooi betekenende tekst).Dat komt dan ook in het misboekje te staan. (voor Nadia van Joeri et vica versa)
Dag Nadia,Ik vind je idee heel leuk en zal hem dan ook gebruiken maar k ben ook op zoek naar ideeen waar ik de bruidskindjes kan bij betrekken. Er zijn 4 kindjes. ik zou ze de offerande laten doen. Door ze een mand met brood en druiven aan de pastoor te laten geven.Bedankt Davine
hoi,Dit is misschien niet echt een activiteit voor in de kerk, maar wij vonden het wel leuk tijdens onze mis: Wij hadden vijf bruidskindjes en wij hadden er voor gezorgd dat we speciale kleine stoeltjes hadden voor de kindjes. Dat was een heel leuk zicht: ze stonden voor mijn ouders, en bovendien vonden de bruidskindjes het heel leuk. Ze voelden zich daardoor heel speciaal...Nog heel veel voorbereidingsplezier! Wij hebben onze dag al een tijdje achter de rug en zijn ondertussen 50 dagen getrouwd. GENIET ER VAN!
Hallo Wij trouwen op 24/09/05. Als je je emaildres hierop zet, kan ik je ons idee of onze mis gerust mailen, maar ik zet dat hier nog niet graag omdat je nooit weet wie hier allemaal komt neuzen en het moet echt nog iets van ons blijven. Wij hebben ook onze huwelijksbeloften helemaal zelf geschreven. Een heel moderne versie zelfs. En een aantal teksten ook wat veranderd of zelf gemaakt. Dat maakt het allemaal ook heel persoonlijk. Groetjes,An & Tom 24/09/05
Hey an en tom,Graag had ik dit ook doorgemaild gekregen naar degelder.bouwmaterialen@skynet.beAlvast bedanktgroetjessofie
mijn email is vinetje@hotmail.com
hey, kan je het ook naar ons mailen, alvast bedankt, kris en Cindykrisverhaegen@skynet.be
liefste an en tom als het kan wil je dan jullie zelfgeschreven huwelijksbelofte is door zenden, melvanheghe@hotmail.comalvast bedankt en wie nog leuke ideeen teksten enz. heeft voor de misviering mail het dan aub is héél welkom groetjes, Melletje
hey,ik weet niet of je dit een leuk idee vind maar wij gaan de ouders al in de mis eens in de "bloemetjes" zetten.Ik wou dit ook niet op een tradionele wijze doen en daarmee heb ik gekozen voor dit!we hebben een hele leuke symbolische tekst rond vliegers, en na deze tekst geven we onze ouders een echte vlieger met daarop een paar memrobilia van onze jeugd terwijl we dit afgeven speelt het liedje van Marry Poppins "let's go fly a kite"Dat doen wij, misschien ben je er iets mee,groetjes ,Leen