Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer als kerk 100m van je huis is?

3-4-2009 21:26:34
Hoi bruidjes,

Ik zit sinds gisterenavond met een dilemma en ik geraak er niet uit...
Eerst wou ik een huifkar laten komen om de volledige suite te vervoeren. Wij moeten namelijk eerst naar het gemeentehuis in het dorp naast ons (wij wonen in een deelgemeente dus moeten naar de 'hoofdgemeente') en daarna wou ik de huifkar ons dan naar een naburige kapel te laten vervoeren om ons daarna thuis weer af te zetten...

maar nu gaan we waarschijnlijk in plaats van die kapel toch de gewone kerk nemen en deze is (maximum) 150m van ons huis...

Aangezien de huifkar een vast prijs heeft voor 2 uur en er daarna toch een redelijk bedrag per uur bijkomt, vind ik het precies dom om ze tijdens de misviering een uur te laten wachten om ons dan amper 150m te laten vervoeren....allé misschien ben ik op dat vlak dan gierig, maar dan geef ik dat geld liever méér uit aan iets anders...
maar gewoon TE VOET na de mis naar huis vind ik ook zo 'stom' precies...

iemand ideetjes? het mag héél origineel zijn hoor!

groetjes

Vicky
15/05/2010

Vicky
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 495

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik3-4-2009 23:19:26

hey,

misschien kan je de suite te voet laten gaan...
en jij en je vriend kunnen misschien in een riksja of een bakfiets...
heb dit vorig jaar gezien en was heel tof. de bruidegom duwde zijn hart uit zijn lijf en vervoerde zijn vrouwtje die achterop zat.
Een tandem?? met witte strikken en lintjes

Gewoon allemaal te voet gaan is geen optie?
veel succes nog en hou ons op de hoogte

groetjes ellen

inge
27-6-2009
 Meld misbruik4-4-2009 11:40:49

En vespa 'tje? Heb ik pas eens gezien, en was heel mooi!

sanne
25-7-2009
 Meld misbruik4-4-2009 17:24:16

ik vind te voet juist wél heel leuk!
ik wou dat overwegen, maar bij ons is het gemeentehuis echt te ver om te stappen.
een vriendin van mij was wel te voet gegaan met de hele suite. zijn hele mooie en leuke foto's van genomen. ze hadden ook veel bekijks en mensen bleven staan om naar hen te kijken...

sanne
25-7-2009
 Meld misbruik4-4-2009 17:24:17

ik vind te voet juist wél heel leuk!
ik wou dat overwegen, maar bij ons is het gemeentehuis echt te ver om te stappen.
een vriendin van mij was wel te voet gegaan met de hele suite. zijn hele mooie en leuke foto's van genomen. ze hadden ook veel bekijks en mensen bleven staan om naar hen te kijken...

sofie
22-5-2009
 Meld misbruik4-4-2009 22:25:21

Wij gaan allemaal te voet naar de kerk. Ik zou niet weten waarom ik vervoer nodig heb voor 100m. En het lijkt me ook wel leuker om zo naar de kerk te wandelen.

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik4-4-2009 23:37:29

Hey,
Wij hebben een beetje hetzelfde probleem, ik had ook al aan een vespa'tje of tandem gedacht, lijkt me een toffe en originele oplossing, alleen vraag ik me af wat we dan gaan doen al het regent. Ik heb geen zin om zeiknat opt stadhuis aan te komen.
Groetjes

Kelly
23-8-2008
 Meld misbruik5-4-2009 11:48:30

Ik heb eens zo'n koppel meegemaakt, maar ze moesten nog wel minder ver stappen. Ze hadden een rode loper liggen van aan hun huis tot aan de kerk en af en toe stond er een boompje.. erg mooi

s
1-6-2007
 Meld misbruik5-4-2009 15:23:26

Rode loper leggen van je huis tot aan de kerk?
Wat is er mis met te voet gaan? Het hoeft allemaal niet altijd zo ingewikkeld te zijn. Waarom je hoofd piekeren over vervoer als je te voet kan gaan?
Wij wonen op 2km van het gemeentehuis en gaan altijd te voet naar het centrum. Dat hebben we ook zo gedaan op onze trouwdag. De bus was het andere alternatief, maar dat vond ik dan weer raar.
De rest is gewoon met de wagen naar ginder gegaan omdat ze van veel verder komen (meer dan 20km).

Elke
5-9-2009
 Meld misbruik6-4-2009 14:59:11

Wij hebben hetzelfde voor.
Voor het gemeentehuis moeten we ook wat verder zijn, maar de kerk ligt in ons dorp ook zowat 100m van ons huis.
Wij gaan dus wel te voet met de hele suitte!

Veel succes
Elke
05-09-09

inge
27-6-2009
 Meld misbruik7-4-2009 14:19:04

Wij wonen een 300 m van het gemeentehuis en gaan ook te voet.
Als het regent zal ik wel een paraplu voorzien voor de mensen.
Heb eerlijk gezegd ook wel een beetje schrik om zo "bezien " te worden hoor, maar ja, als je een vespa, bakfiets of motor neemt, zal je ook bezien worden.
Veel plezier nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...