Terug naar overzicht
hey, misschien kan je de suite te voet laten gaan... en jij en je vriend kunnen misschien in een riksja of een bakfiets...heb dit vorig jaar gezien en was heel tof. de bruidegom duwde zijn hart uit zijn lijf en vervoerde zijn vrouwtje die achterop zat.Een tandem?? met witte strikken en lintjesGewoon allemaal te voet gaan is geen optie?veel succes nog en hou ons op de hoogtegroetjes ellen
En vespa 'tje? Heb ik pas eens gezien, en was heel mooi!
ik vind te voet juist wél heel leuk!ik wou dat overwegen, maar bij ons is het gemeentehuis echt te ver om te stappen.een vriendin van mij was wel te voet gegaan met de hele suite. zijn hele mooie en leuke foto's van genomen. ze hadden ook veel bekijks en mensen bleven staan om naar hen te kijken...
Wij gaan allemaal te voet naar de kerk. Ik zou niet weten waarom ik vervoer nodig heb voor 100m. En het lijkt me ook wel leuker om zo naar de kerk te wandelen.
Hey,Wij hebben een beetje hetzelfde probleem, ik had ook al aan een vespa'tje of tandem gedacht, lijkt me een toffe en originele oplossing, alleen vraag ik me af wat we dan gaan doen al het regent. Ik heb geen zin om zeiknat opt stadhuis aan te komen.Groetjes
Ik heb eens zo'n koppel meegemaakt, maar ze moesten nog wel minder ver stappen. Ze hadden een rode loper liggen van aan hun huis tot aan de kerk en af en toe stond er een boompje.. erg mooi
Rode loper leggen van je huis tot aan de kerk?Wat is er mis met te voet gaan? Het hoeft allemaal niet altijd zo ingewikkeld te zijn. Waarom je hoofd piekeren over vervoer als je te voet kan gaan?Wij wonen op 2km van het gemeentehuis en gaan altijd te voet naar het centrum. Dat hebben we ook zo gedaan op onze trouwdag. De bus was het andere alternatief, maar dat vond ik dan weer raar. De rest is gewoon met de wagen naar ginder gegaan omdat ze van veel verder komen (meer dan 20km).
Wij hebben hetzelfde voor.Voor het gemeentehuis moeten we ook wat verder zijn, maar de kerk ligt in ons dorp ook zowat 100m van ons huis.Wij gaan dus wel te voet met de hele suitte!Veel succesElke05-09-09
Wij wonen een 300 m van het gemeentehuis en gaan ook te voet.Als het regent zal ik wel een paraplu voorzien voor de mensen.Heb eerlijk gezegd ook wel een beetje schrik om zo "bezien " te worden hoor, maar ja, als je een vespa, bakfiets of motor neemt, zal je ook bezien worden.Veel plezier nog!