TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ANNELIES
21-5-2010
|
4-4-2009 23:19:29
La Sposa outlet, ben er nog niet geweest maar naar het schijnt veel goedkoper. Kaat Tilley heeft ook een winkel met 2e handskleedjes, als ik me niet vergis is dat in Brugge. Je moet maar haar maar eens googlelen. Ikzelf laat een kleedje maken door een naaister omdat ik in bruidswinkels niet echt iets naar mijn zin vind, tis ook goedkoper dus dat is mooi meegenomen! Groetjes
|
|
Sophie
|
5-4-2009 10:44:58
hey
azzuro in oostende heeft goedkopere kleedjes.
groetjes
|
|
Heidi
4-7-2009
|
5-4-2009 13:06:06
Hey, probeer eens in Aken (net over de grens in Duitsland). Veel bruidjes met beperkt budget zijn er al geweest en naar het schijnt is het de moeite... Mijn nicht haar kleed was in elk geval prachtig en niet duur (maar zag er wel duur uit). Groetjes en veel succes!
|
|
Caroline
9-5-2009
|
5-4-2009 14:13:26
Idd, zoals Heidi zegt, Aken. Ben er zelf ook geweest. Mijn kleedje is prachtig !!! En als ik hier prijzen zie van kleedjes ben ik blij dat ik eens in Aken ben gaan kijken, na de tip van een collega ! Je bespaart gemakkelijk 700 tot 1000 euro, en geef nu zelf toe, daar kan je veel anders mee doen hé ! Bovendien, kan je het direct laten aanpassen of zelfs mee naar huis nemen.. Alle mogelijke stijlen. Ik ben er zeer tevreden over en loop op wolkjes sinds ik het vorige week ben gaan halen :-D Succes ermee!
|
|
danitsja
|
5-4-2009 18:00:43
ik had een kleedje gezien en aangehad van rond de 300 euro in scarpelini oostende
|
|
Annelies
17-4-2009
|
6-4-2009 11:41:35
Ik wilde ook niet te veel uitgeven voor mijn kleedje en was tijdens mijn zoektocht heel tevreden over de volgende winkels qua vriendelijkheid en prijzen: La Sposa Outlet (Deerlijk), De Bruidsschat (Outlet en tweedehands, Brugge), Couture An (Aalst), Farah Love (Zwijndrecht), Jagré (Antwerpen), Claire de Femme (Eigenbrakel) en in Brussel de winkeltjes in de Vlaanderenstraat. Gewoon altijd van in het begin zeggen wat je budget is, dan helpen ze je zo goed mogelijk! En als je oergeluk hebt: Anne-Sophie Smartshopping, dat is outlet feestkledij maar af en toe hangt er een prachtige bruidsjurk bij.
|
|
aa
5-9-2009
|
6-4-2009 11:42:34
ik ben afgelopen weekend naar Couture Anny in Gent geweest. (google maar eens ) mooie trouwkleedjes, en datgene wat ik op het oog heb kost 495 €. je vind er kleedjes tot 1000 €. succes
|
|
Daisy
25-9-2009
|
6-4-2009 13:38:30
hallo,
ik denk dat iedere bruidswinkel wel goedkope kleedjes hangen hebt. er gewoon naar vragen en blijven aandringen. natuurlijk gaan ze proberen een duurder te verkopen.
groetjes Daisy 25/09/2009
|
|
beynen
12-9-2009
|
10-4-2009 12:00:02
hallo,
ik weet uiteraard niet wat je budget is maar je zou er ook 1 kunnen huren uiteraard. Nu zo goedkoop is het ook weer niet .
Mijn kleed komt van claire de femme en koste rond de 400€, echt een prachtig kleed dus als ze de huurprijzen zeiden van 300€ leg ik liever iets op en iis het van jezelf.
ze hebben ook een website je moet maar eens kijken de prijzen staan er trouwens meteen bij. Het is geen grote chique maar dat hoeft ook niet vindt ik.
|
|
angie
12-12-2009
|
23-4-2009 11:17:00
hey ik heb hier nog een stlinternieuw trouw kleed wat is je buget laat me het weten ze is nog slinter nieuw mijn oma wou me verassen maar helaas heb k al een kleed
|
|
annelies
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|