Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinderkledij

5-4-2009 9:54:18
hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje. Onze trouw zal jammer genoeg niet kunnen doorgaan aangezien ik moet geopereerd worden. Nu had ik natuurlijk al de suitekledij voor de kindjes gekocht en aangezien ons huwelijk meer dan een jaar wordt uitgesteld kunnen ze dat natuurlijk niet meer dragen voor het kleinste kleedje heb ik al een oplossing maar voor het kleed maat 140 niet wie kan mij helpen voor een oplossing want ik vind het zo zonde dat dit gewoon niet meer kan aangedaan worden.
Groetjes
Tamara

tamara
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1069

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik5-4-2009 12:14:24

hey, tamara
ik kan je niet helpen... maar wil je wel veel sterkte toewensen voor je operatie.
ook jammer van het huwelijk...maar uitstel is geen afstel. laat je kop nu niet hangen meid.
groetjes ellen

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik5-4-2009 22:15:43

Dat is wel een tegenvaller, maar gezondheid gaat voor hé! Uitstel is geen afstel, wij hebben onze trouw ook een jaartje uitgesteld(trouwen in 2010 ipv 2009)
Ik zou het kleedje proberen te verkopen als ik van jou was!
Groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-4-2009 7:54:29

wil de winkel het niet meer wisselen? als je het uitlegt zoals je het nu doet?

of is het al heel lang geleden gekocht?

tamara
10-4-2010
 Meld misbruik6-4-2009 9:18:35

jammer genoeg wil de winkel het niet meer terug nemen omdat het een kleedje was van de communiecollectie en nu kan ze dit volgens haar niet meer verkopen, ze had totaal geen begrip maar ja... Ik denk dat het proberen verkopen inderdaad het beste is maar dat is natuurlijk niet eenvoudig...Moest er iemand geinteresseerd zijn het is een kleedje van Gymp en nieuw kost het 234 euro met bolero erbij als ik er al 150 euro zou voor hebben zou ik al super gelukkig zijn maar ja we zien wel wat er uit de bus valt.
Groetjes
Tamara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...