Terug naar overzicht
hey, tamaraik kan je niet helpen... maar wil je wel veel sterkte toewensen voor je operatie.ook jammer van het huwelijk...maar uitstel is geen afstel. laat je kop nu niet hangen meid.groetjes ellen
Dat is wel een tegenvaller, maar gezondheid gaat voor hé! Uitstel is geen afstel, wij hebben onze trouw ook een jaartje uitgesteld(trouwen in 2010 ipv 2009)Ik zou het kleedje proberen te verkopen als ik van jou was!Groetjes
wil de winkel het niet meer wisselen? als je het uitlegt zoals je het nu doet?of is het al heel lang geleden gekocht?
jammer genoeg wil de winkel het niet meer terug nemen omdat het een kleedje was van de communiecollectie en nu kan ze dit volgens haar niet meer verkopen, ze had totaal geen begrip maar ja... Ik denk dat het proberen verkopen inderdaad het beste is maar dat is natuurlijk niet eenvoudig...Moest er iemand geinteresseerd zijn het is een kleedje van Gymp en nieuw kost het 234 euro met bolero erbij als ik er al 150 euro zou voor hebben zou ik al super gelukkig zijn maar ja we zien wel wat er uit de bus valt.GroetjesTamara