Terug naar overzicht
sorry om het te zeggen maar onze ervairngen zijn negatief. De eerste afspraak verliep heel goed en we kregen een rondleiding in de zaal We zouden na een week een offerte krijgen voor het gevraagde feest. Na veel telefoontjes (die ze na de eerste keer niet meer opnamen) en mailtjes zijn we enkele weken verder en hebben we nog steeds geen offerte. Na een bezoek aan de zaal en een gesprek met de verantwoordelijke heb ik 2 dagen later een offerte die langs geen kanten beantwoord aan wat we hadden gevraagd en stuur ik de mail terug met de vraag om deze aan te passen. Hierop is nooit een antwoord gekomen en misschien maar goed. Mijn tante was er onlangs uitgenodigd en ze was helemaal niet tevreden over het eten en de geleverde service.
Het laatste dat ik ervan gehoord had, was dat er problemen waren met het pand (of rekeningen of contracten, ik weet het niet meer), waardoor ze niet meer verhuren of zoies....Ik weet het niet hoor, kan mis zijn, maar er was toch iets mee...
Wij hadden net hetzelfde aan de hand als Davy. Eerste contact verliep goed, veel uitleg gekregen, zaal mogen bezichtigen,...Daarna gingen we zogezegd een offerte krijgen, 5 mails en 3 telefoongesprekken later hebben we die dan ook ontvangen.De prijzen op de offerte kwamen echter niet overeen met de prijzen die ons verteld werden bij ons gesprek in de zaal.Toen hebben we het maar opgegeven, we willen zeker niet in zee gaan met iemand die al op voorhand zo over geldzaken doet!
Fijn dat jullie zo eerlijk zijn. Wij hadden al verschillende diverse verhalen gehoord en hetzelfde aan de hand. De zaal sprak mij zo erg aan dat ik het verschrikkelijk vind, maar ook wij hebben na een maand nog steeds geen offerte. Ik ben er niet goed van en weet nu niet meer welke zaal we nog kunnen kiezen, net omdat we dat industriële zo mooi vonden. Groetjes.
Wij hebben ook niet zo'n goede ervaring met Steelfactory. Bij de eerste afspraak hebben we ene halfuur aan een gesloten deur moeten wachten voordat er iemand kwam. Toen we een tweede keer gingen (voor de prijs te bespreken) moesten we opnieuw wachten en wist de persoon waar we mee afgesproken hadden (degene die ons de eerste keer de rondleiding had gegeven) niet meer waarom we eigenlijk kwamen.... 2 weken later eindelijk een offerte ontvangen en nadien ben ik nog 2x opgebeld om te vragen of ik de zaal wou of niet, ook al had ik zelf al laten weten dat we een andere zaal hadden gekozen.
ik sluit me aan bij de onderstaande opmerkingen, wij zijn voor onze industriele stijl naar de mijn van zolder verhuisd. tastecatering.be veel succestom en vero