Nu Online
Momenteel zijn er 376 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

simpel

5-4-2009 12:15:20
hoi,wij trouwen op 5 september,en we willen het simpel houden,een barbecue en geen avondfeest.een zaal hebben we al,aangezien we een samengesteld gezin zijn met 8 kinderen en een beperkt budget zoek ik originele ideeen om het niet saai te maken?wij hadden gedacht een barbecue,zelf muziek op nemen,en waar de zaal is kunnen de kids naar hartelust spelen op speeltuin en springkasteel.het probleem is nog vervoer naar zaal en wat kunnen we doen om het niet te saai voor de volwassenen te maken.we wonen in baarle-hertog e,n de zaal is in castelrè.groetjes fanny

fanny
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 661

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik5-4-2009 22:21:30

Een vriendin van mij heeft dit ook gedaan omdat die ook veel kindjes in de familie hadden.
Ze zijn om 14u voor de wet getrouwd, om 15u was iedereen aan de feestzaal en zijn we beginnen aperitieven, om 16u hebben ze de bbq aangestoken, daarna is iedereen blijven buiten zitten, was gezellig, ze hadden ook geen dansfeest en toch heeft niemand zich verveelt. Tegen een uur of 1 was het gedaan maar iedereen vond het een geslaagde avond!
Ze hadden wel heel veel geluk met het weer, als het regent is het natuurlijk minder tof want dan moet iedereen binnen blijven zitten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...