Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

middagactiviteit met suite

5-4-2009 14:52:07
Hallo!

We trouwen smorgens en 's avonds is ons avondfeest, we houden geen receptie 'smiddags. Maar ik dacht wel om met suite (ouders, grootouders, broers en zussen) een leuke middagactiviteit te doen, maar ontbreek nodige inspiratie...
Heeft iemand van jullie dit ook in gedachten of ervaring mee?
Vb. huifkartochtje, boottochtje,...iemand andere ideeën? (Wel liefst niet te duur :) )

Bedankt alvast!

claudia

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 903

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-4-2009 17:21:59

Wij maken een huifkartocht met picknick.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik5-4-2009 22:01:23

Wij trouwen enkel voor de wet. Daarna gaan wij foto's nemen en daarna gaan we met de ouders, zus, getuige en chauffeur een lekker ijsje eten.

groeten,
Wendy

nathalie
18-7-2009
 Meld misbruik6-4-2009 15:36:45

hallo
uit welke streek ben je? ik ben zelf ook op zoek naar middagactiviteit voor zo'n 20 volwassenen en 6 kids. wou ook huifkar maar is blijkbaar niet evident met zo'n groep en blijkbaar woon ik niet in de goede streek... had ook gedacht aan boottochtje in mechelen op de binnendijle. Mechelen is de laatste jaren echt héél mooi geworden. Mijn schoonzus had met haar trouw in de namiddag plaatselijke brouwerij bezocht (leuke foto's) met achteraf proverij in apart zaaltje. ambiance! ik weet niet wanneer je trouwt maar hou ook rekening met mogelijk regenweer. Je kan ook wijnbrouwer bezoeken. heb ook volgend adres gevonden: http://www.paardentramkerba.be/ die doen blijkbaar ook tours met champagne...

Lies
10-4-2009
 Meld misbruik7-4-2009 15:15:12

Hey Claudia,

Al 's op www.vizit.be gekeken? Wij hebben bij hen een gids geboekt om ons in de namiddag een rondleiding door het prinsenhof in Gent te geven, maar ze bieden nog talrijke andere activiteiten aan, in verschillende steden. De gids komt ons ophalen aan het hotel (waar we met de ouders, grootouders en broer en zus 's middags lunchen) en leidt ons zo rond. Kostprijs: 70 euro voor de hele groep.

Groetjes,

Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...