Terug naar overzicht
Wij hebben een paar gezien van 1500 euro. En volgens mij zijn de meeste ringen van hem rond die prijs per paar. Alez, ik kan mis zijn hoor... Misschien toch eens naar een juwelier gaan he :-)Groetjes
Idd rond de 1500 euro.Wij laten onze ringen maken door een juwelenontwerpster en betalen 1000 euro voor een uniek paar witgouden ringen.Mocht je de ringen van nicky vankets te duur vinden kan je altijd een ontwerp(st)er zoeken die gelijkaardige ringen maakt, dit kost allicht iets minder.
ja idd, want die prijzen vallen toch wel wat tegen...
Hey medebruidjes,We hebben zondag onze trouwringen gekocht en het zijn er van Nicky Van Kets geworden. De onze komen op 1300 wat ik best redelijk vind als je de ander emerken bekijkt. Zelfs Aurodesign zit daarboven tegenwoordig. Allemaal door de hoge prijzen van het goud op de beurs. We waren eerst van plan om er te laten maken, maar de juwelier van waar mijn verlovingsring komt (Becart in Mechelen) heeft ons dat afgeraden omdat de fabricage van een bestaande collectie nauwkeuriger is en je dus minder kans hebt om een steentje te verliezen ofzo. En om ze te laten maken waren we 1500 kwijt zonder een steentje erbij welke ik wel heb in de mijne van Nicky Van Kets.Face it ... vanwege de beurs is het een dure moment om te trouwen. Maar dat geld voor alle merken hoor.Veel succes bij het kiezen en een tip: loop niet teveel juweliers af of je weet het helemaal niet meer.groetjes
onze juwelier heeft ons vlakaf gezegd dat je voor de ringen van vankets alleen al zijn naam meebetaalt ...als het jullie volledige gedacht is van ringen, niet aantrekken, maar mss niet oninteressant om andere ook te bekijken ;-)
Hey Daisy,ik ben helemaal in Vankets gekleed behalve zijn ringen.Ik vind idd dat ze te duur zijn voor wat het is en vind die van oa Aurodisign mooier en goedkoper in tegenstelling wat hieronder beweerd werd.Je moet ze eens rond je vinger aandoen en je ziet dan pas wat je mooi vind.Ik heb mijn ringen laten ontwerpen bij een juwelenontwerpster en zo kun je je ringen persoonlijk en unieker maken. Het kost niet zoveel als een merk (bij mij toch) en je hebt al zeer mooie exemplaren onder de 1000 euro met steentjes.Gewoon geluk hebben dat je een goede vind.Succes!
Wij hebben er bij Gerda Wijns besteld in Antwerpen, ook uniek, in witgoud, met 1 steentje op mijn ring.Mooie creacties hoor (is een goudsmid) Wij hebben 950 euro betaald.Van Vankets ben ik niet op de hoogte.Groetjes,Inge
ik heb deze week eens ergens gevraagd naar de prijs de ring voor enkel mij was 950 euro :s de man 830 euro