Terug naar overzicht
Goh, da weet ik eigenlijk ook nie, ik veronderstel Ava maar ik zou bij de zekerheid toch ook eens een offerte laten maken bij een drukker.Groetjes
Bij Ava moet je nog eens rekening houden dat niet elke uitnodiging met enveloppe is. Plus 62 euro kosten, of je er nu 50 drukt of 150?Ik vind Ava wel eerlijke prijzen hoor.Wij hebben onze uitnodiging zelf gemaakt met materialen van Ava. We hebben veel positieve reacties gekregen, zeker omdat het persoonlijker was.GrtsMarieke
Wij hadden prijs laten maken bij de drukker en bij Ava. Omdat we nog een bon hadden van de drukker van 10% kwamen we aan dezelfde prijs als bij AVA. Maar toe zei ik dat ik een factuur wou hebben van "drukwerken" en toen kwam er ineens de BTW bij natuurlijk. Wat maakte dat de drukker toch wel wat duurder werd. Terwijl je bij dze Ava zowieso een factuur krijgt zonder meerprijs. Maar als je prijs wil weten moet je naar de drukker gaan en gewoon prijs laten maken of je kan eens op internet kijken. Maar wij kiezen voor AVA.Groetjes, Katrien
wij bestellen ook bij ava.de kostprijs van je kaart kies je natuurlijk zelf hé, idd goed op letten dat de enveloppes erbij gerekend zijn.niet bij alle kaarten zijn de enveloppes in de prijs inbegrepen, maar staat er overal netjes bij.wat ik goed vind bij ava is dat ongeacht het aantal uitnodigingen de prijs hetzelfde blijft voor drukwerk (en dat is ongeveer 105 euro).
bij ava, een drukker kost iets meer uiteraard.nu bij ava heb je ook opstartkosten ed. Maar schelen iets in prijs.