Terug naar overzicht
hey evi, ik kan niet helpen, we zitten met hetzelfde probleemwillen ook geen wijn of bongo gevenhopelijk krijg je nog goede tipsik had een iets in gedachten, m'n ventje z'n zus is zijn getuige, en ze is dol op zo'n productenvan 'rituals' dus misschien een cadeaubon van daar of een cadeaupakket ofzomaar dan heb ik niets gelijkaardigs, mijn getuige in m'n nonkel, zou niet weten wat voor cadeaubon of cadeaupakket ik hem moet geven
Wij hebben ook echt iets persoonlijks gezocht... Onze beide getuigen (mijn broer en mijn verloofde zijn broer) zijn gek van tractors. Dus hebben we onlangs een miniatuurbeurs bezocht en daar voor beide hun droomtractor gekocht. Ik ben er zeker van dat ze het geweldig zullen vinden en het een mooi plaatsje geven om te koesteren.Groetjes,Vérohttp://www.robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
http://okado.file-check.nl/www/index.php Wij geven een gegraveerde pennenhouder met zilveren pen
Ik denk dat ik mijn getuige haar make-up ga betalen, weet het nog niet goed, anders misschien een dagje beautyfarm met ons tweetjes.
hey, Wij gaan gewoon gezellig op stap: mijn ouders, mijn schoonouders, mijn vriendin (getuige) en haar lief, mijn ventje zijn vriend (getuige) en zijn vriendin.We gaan een schatkaart maken en op een welbepaalde dag moeten ze op die plaats staan. Dan maken we een geleide stadswandeling met hapjes door Gent en nadien gaan we samen eten. Dat lijkt me leuk. op die manier kan je nog eens napraten over de dag. leek ons origineel, Bongo Bon of wijn enzo vonden we niets voor ons.
Ik snap niet echt waarom iedereen iets geeft ben ik dan de enigste die dit niet doet? een trouw kost al zoveel dan nog een bedankingskaartje + een cadeautje + een getuigen cadeautje + voor de ouders + voor de ceremoniemeester pfff... je betaald de mensen voor hun werk waarom nog cadeau geven? je geeft een feest die je spaarrekening plundert waarom nog meer plunderen? dat zijn meestal cadeau's van min 50 euro zoals ik hoor soms ... kben zeker geen gierige , maar al dat cadeau gedoe wie vond dit uit?
hey danitsja, k ben blij dat je het zegt, want wij geven onze getuigen eigenlijk ook geen cadeautje... k wist ook niet dat da zo veel gedaan werd.ieder zijn ding natuurlijk he! maar in ieder geval, je bent niet de enigste die dit niet doet. :-)groetjes
@ danitsja & Tina:das ieder z'n keuze he,niemand zegt dat het verplicht is om iets te geven aan getuigen en dergelijke,maar voor wie wel iets wil geven, is het toch goed dat het hier kan besproken wordengroetjes
ja tuurlijk, dat zei ik ook.. da s ieder zijn ding he. ma was ook blij te horen dat toch niet iedereen een cadeautje koopt voor zijn/haar getuige. omdat ik dat zelf eigenlijk ook niet van plan was.groetjes
Hey,Ben ik blij zeg, wij gaan dat eigenlijk ook niet doen. DAcht al dat dat abnormaal was :).Wat ik wel zou dan als we de foto's hebben is vb. een grote kader voor de ouders met een huwelijksfoto in van ons.Of een boek ofzo;...GroetjesMarieke
Ik wou eigenlijk net dezelfde reactie plaatsen. Is dit allemaal wel nodig? Dat is weer een gril die de laatste tijd opgekomen is denk ik. Ik ben al 2 keer getuige geweest (weliswaar enkele jaren geleden )en heb nooit geen kado ontvangen van het bruidskoppel, en ik heb dat trouwens nooit verwacht!Als ik zo hoor geven jullie vrij grote kado's (bongo en dergelijke!).Maar ja, ieder zen meug he..In ieder geval, nog veel plezier op je dag!
hey,ik vind het toch wel leuk dat ik iets kan geven aan hun, ze organiseren tenslotte alles van de vrijgezellen en staan de hele dag voor ons klaar op onze grote dag. Dus een klein bedankje mag toch. Ik dacht eraan om eens een sauna ofzo cadeau te doen. Zo ik heb het gevondn alvast bedankt voor jullie reacties.groetjes evi