Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk Getrouwd!

6-4-2009 9:07:36
Lieve mensen

Eindelijk heb ik tijd om een verslagje van onze trouwdag op 21-3-09 te schrijven.
S'morgens rond 10u00 is mijn ventje mij komen halen en zijn we eerst foto's gaan nemen. Het was echt schitterend weer voor foto's want hebben de hele dag zon gehad en +/- 13 graden.
Daarna hebben we bij mijn ouders gegeten en rond 13u30 is de rest van de familie en vrienden aangekomen. We hebben de hele tijd buiten in de tuin gestaan en een lekker glaasje Cava gedronken. Tegen 15u00 zijn we vertrokken naar het gemeentehuis en een half uurtje later waren we getrouwd! Er stond veel volk aan het gemeentehuis (wat ik super vond want we trouwden niet voor de Kerk) dus tegen dat we iedereen gekust hadden en nog wat foto's getrokken hadden was het tijd om naar de feestzaal te gaan. We hebben daar met onze ouders, getuigen en naaste vrienden lekker gegeten en tegen 20u00 kwamen de eerste avondgasten al. We hadden s'avonds een soort Walking Dinner met kleine hapjes en mini-fritjes en de meeste gasten vonden dit fantastisch omdat ze dan niet lang aan tafels moesten zitten. Om 10u15 hebben we dan ook al onze openingsdans gedaan waarna het feest direct los barste! Tegen 4u30 hebben de laatste gasten afscheid genomen en zijn we moe maar voldaan naar huis gegaan!
We hebben ons SUPER geamuseerd en hebben van elke minuut genoten! Nu achteraf krijgen we alleen maar positieve reacties op onze trouwdag omdat we alles zo simpel gehouden hebben en zonder al teveel tralala!
Er staan al wat foto's op deze website maar dit zijn nog niet de officiële foto's van onze fotograaf. (Deze zijn genomen door een vriend van ons)
http://picasaweb.google.be/c.borgmans/TrouwElsEnKris

Groetjes van een super tevreden getrouwde vrouw!
Els

ELS
21-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 908

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik6-4-2009 9:48:53

Een hele dikke proficat Els!
Geniet maar van het getrouwde leven!

Groeten,
Eva

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-4-2009 10:06:08

Amaai! Dat zag er een fijn feest uit!
Héél knappe foto's (mooie locaties!).

Proficiat en geniet van het getrouwde leventje met volle teugen!

Groetjes,

Véro

http://www.robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

evi
4-7-2009
 Meld misbruik6-4-2009 10:24:27

hey,

een dikke proficiat met jullie huwelijk, echt mooie foto's, zal wel een leuke dag geweest zijn é.

geniet nog van het nadromen

groetjes
evi

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik6-4-2009 19:28:32

Hallo
Proficiat met jullie huwelijk en de leuke foto's!
Ik wil je kapsel trouwens graag gebruiken als voorbeeld voor mijn kapper ;-).
Onze dagindeling lijkt trouwens heel erg op die van jullie! Ons dansfeest begint dus ook zo vroeg, ik hoop dat het ook zo laat eindigt ;-)
Groetjes
xxx

linda
7-8-2009
 Meld misbruik6-4-2009 20:23:03

hoi Els,
wat een prachtige foto's, wij gaan de onze waarschijnlijk ook aan de kaai laten nemen.we zijn van turnhout afkomstig, das waarschijnlijk in jullie buurt want ik zag een collega op de foto's staan. Jullie zagen er echt stralend uit.

groetjes Linda
7-8-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...