Terug naar overzicht
Dat was precies heel leuk
Hoi,Heel mooi die demo. Het was een mooi feest en jullie zagen er fantastisch uit.Nog veel geluk in jullie verdere leven.Bij ons nog 32 dagen te gaan.Groetjes
het was gewoon prachtig en jullie zagen er fantastisch uit.groetjes Daisy25/09/2009
Hallo,Jullie zagen er beiden prachtig ook juist zoals de demo!
oooh wat een mooi stukje film! jullie zagen er inderdaad prachtig uit!wat stond jouw jurk je geweldig!!proficiat!!
In één woord: prachtig!!Veel geluk samen!
Heel schoon. Maar ik heb ook gezien dat jullie in Den Eyck jullie feest hebben gegeven. 1 augustus is daar ook onze dag. Mag ik misschien weten wat jullie op de menu hadden staan. Hebben jullie een aan tafel geserveerd menu genomen of een buffet. Wij twijfelen nog. Als taart hadden jullie denk ik ijstaart? en dan 5 bijkomende desserten? Wij hebben gevraagd om biscuit te nemen ipv ijstaart. Meestal ben ik niet zo voor ijstaart, of was ze echt lekker? Waren jullie met veel volk? En was de dansvloer groot genoeg? Daar heb ik wat schrik voor. Het is maar 4 op 7 meter ofzo. Amaai nen hoop vragen, maar je zou mij wel heel gelukkig maken met enkele antwoordjes. groetjes, Carolina
Dag Carolina,We hebben inderdaad in den Eyck onze feest gegeven. Ik zal kort proberen te antwoorden op jouw vraagjes:- wij hebben een menu aan tafel gekozen en gezien wij in de winter getrouwd zijn, was onze menu eveneens winters getint:voorgerecht: proevertjes van de chefsoep: witloofsoep met garnalenhoofdgerecht: eendenborstfilet met gratin (2 sausen, jus en honing-tym saus)nagerecht: ijs-en biscuit gebak en 5 desserten in buffet.- aantal personen bij ons bedroeg 260; ontvangst en receptie in de schuur en vervolgens diner aan de overkant.- dansvloer was zeker niet te klein hoewel we enorm veel dansende gasten hadden :-)Hoop dat je hiermee voldoende info hebt :-)groetenkim
Hoi Kim,Ik zie dat je in de ST Bavokapel in Eindhout getrouwd bent. Wij willen dit ook heel graag doen. Wij wonen echter nog maar enkele maanden in Eindhout en hebben er dus nog nooit een huwelijk meegemaakt. Toen wij aan de pastoor van Eindhout vroegen of we ook de kapel konden kiezen zei hij dat dat idd kon, maar dat hij dat niet zou aanraden omdat het echt wel héél klein is...Wat is jouw ervaring hiermee? want ik zag dat er toch ook héél veel volk stond?Wij zijn met een suite van +/- 30 personen dus ik vermoed dat er in totaal maximum 50 à 60 personen zullen zijn. Is dat te doen in de kapel? of niet?en hoe beviel Paul Van Herck jullie? Voor ons is hij nieuw en hij hamerde wel op het misboekje dat dat écht volgens de regels moet zijn...was dat bij jullie ook zo? of is hij hier toch iets of wat soepel in.je mag me altijd de mailen:vickymols@hotmail.comdank je!vicky15/05/2010
Proficiat!!Jullie hebben precies een hele mooie herinnering aan een prachtige dag!Mooie sluier, zo wil ik hem ook 'verwerken' in mijn haar.Groetjes, Laura
amai seg, jullie zagen er stralend uit die dag! Het was héél mooi om zien :)
Bedankt voor de fijne complimenten!
Hallo Kim,Eerst en vooral proficiat! Wij trouwen op 14 augustus en hebben ook een videograaf. We hopen dat hij ook zo'n prachtige reportage zal maken als die van jullie! Wij zijn nog op zoek naar een locatie voor onze huwelijksceremonie en ons oog is gevallen op de Sint Bavo kapel in Eindhout. Zou het mogelijk zijn om mij de contactgegevens van de pastoor/beheerder door te mailen van die kapel in Eindhout?Alvast heel erg bedankt!Groetjes,IlseIlseSmets@hotmail.com