Terug naar overzicht
Hallo,Wij mogen dat zelf kiezen zolang we de volgorde van de mis maar volgen, zelfs een bandje in de kerk is hier geen probleem!Als ik jullie was zou ik dit toch nog eens bespreken met de pastoor en zoals je al zegt als de uitnodigingen al weg zijn en gemaakt zijn kan je dat helaas niet meer veranderen.Hopelijk komt alles goed want een mis is op die dag toch 1 van de belangrijkste dingen.Gwen(14/05/2010)
Ik heb horen zeggen... Hmmm... Best eerst persoonlijk vragen, dus! En anders de hele situatie uitleggen, é! Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat je niet zelf je liedjes mag kiezen...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Dag Karen,onze pastoor en diaken maken er geen probleem van qua muziek. We mogen zelf onze nummers kiezen. Natuurlijk moeten we negatieve teksten en ongepaste nummers vermijden maar dat is meestal geen probleem.Het hangt wel af van parochie tot parochie want er zijn inderdaad nog parochies waar bv muziek op cd niet toegestaan is. Dus voor je in paniek raakt, gewoon eerst even met je pastoor bespreken. Wie weet valt het allemaal wel mee!