TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Geert
4-7-2009
|
6-4-2009 14:57:43
Ik heb er al gezien die met de mama of zus of getuige naar het toilet gaan en dan de toiletruimte eventjes ontoegankelijk maken, zodat de bruid uit haar rok kan stappen en naar het toilet kan gaan. Maar er zijn er evengoed die zonder problemen kunnen gaan. Hangt een beetje van het stof af en hoeveel onderrokken bvb :-)
Valerie 04/07/09
|
|
Katrien
19-6-2009
|
6-4-2009 15:06:15
Dag Sabrina,
Ik heb op 20 april mijn 1ste pas en dat is dus ook iets waar ik schrik voor heb! Probeer wat meer op mijn eten te letten nu en doe wat beweging en hoop dat dit wat helpt om toch nog hetzelfde gewicht te behouden tov oktober (of evt zelfs wat af te vallen). Nu ik denk wel, juist voor de trouw val je sowieso wat meer af owv de zenuwen. Zo vertelden ze me in de winkel toch dat er veel bruidjes in de laatste weken nog wat kilootjes afvallen.
Voor het toilet heb ik me ook al zitten afvragen :-) Heb een jurk dus uitdoen wordt dan moeilijk :-D
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
vanessa
23-5-2009
|
6-4-2009 15:07:12
hej sabrina,
ik had hetzelfde probleem, kwas ook verdikt met m'n eerste pasbeurt, das ondertussen een maand geleden, het kon ook juist toe, binnen 2 weken heb ik m'n 2de pas, hopelijk zit het kleed al iets beter met die paar kilootjes die er vanaf zijn, nu ben ik van plan de komende 2 weken serieus af te zien en op m'n tanden te bijten, maar probleem is als ik nerveus ben, ik meer eet ... en nu met pasen in aantocht .. ik hou zo van chocolade dus hopelijk kom ik de paasperiode goed door .. zal wel enorm moeilijk zijn
en wat dat toiletbezoek betreft, heb ik ook al aan zitten denken, maar in de meeste zalen heb je toch een eigen kamer of ruimte, waar dan ook een toilet is, en ik denk dat je als bruid dan op je privé toilet gaat ... inderdaad misschien met iemand mee die dan indien nodig kan helpen met je kleed, ik heb ook zo'n hele serie onderrok-achtige dingen en een sleep die ook in de weg zal zitten ...
groetjes vanessa
www.everyoneweb.com/23mei2009
|
|
Nele
28-2-2009
|
6-4-2009 15:25:47
Hey,
ben ondertussen reeds 37 dagen getrouwd!! Wat dat toilet bezoek betreft: ik had een kleedje met een sleepje van ong een meter, denk ik. T enige wat je kan doen: alles bijeenpakken, omhoog houden en gaan zitten. Lukt wel hoor, bij mij viel wel telkens de rol toiletpapier van de houder, omdat ik ertegenstootte, maar dat kan de pret echt niet drukken! Je hebt niet speciaal iemand nodig, zou ik veel minder aangenaam vinden om zo mijn behoefte te moeten doen met iemand langs me! Het grootste kamertje dat je kan vinden, is aan te raden! Maar ik zou er nog niet om stressen, oefen anders al eens bij je volgende pasbeurt (een pashokje is misschien wel een goede vergelijking?)... hihi... gekke bruidjes toch... relax, t loopt wel los!!
Nele
|
|
Evelien
26-9-2009
|
6-4-2009 20:01:34
Hoi,
Das inderdaad iets wat ik me ook al heb zitten afvragen en dan ook zo van, stel dat ik naar't toilet moet tijdens de mis ofzo... Ik ben echt vreselijk als het op zo'n dingen aankomt...
Ik heb ergens gelezen dat het het handigste is op voor het gehandicaptentoilet te kiezen, die is normaal iets hoger, dan moet je je zo niet bukken met dat kleed. Er stond toen ook bij dat je eventueel achterste voren op het toilet kan gaan zitten als je een sleep hebt, allez zo met je gezicht naar de pot en dan er recht naartoe stappen, als je snapt wat ik bedoel... Tot zover de theorie. Wat de praktijk zal brengen is toch nog afwachten :-)
Evelien
|
|
Wendy
16-5-2009
|
6-4-2009 21:09:27
Hey Sabrina,
Ik heb nu nog 40 dagen op te teller en ik ben 2,5kg afgevallen tov mijn pasbeurt in december. Dat is puur van de organisatie van de trouw. Ik ben niet speciaal een stress-konijn, maar het vliegt er gewoon af!
groeten, Wendy
|
|
heidi
|
7-4-2009 16:59:45
ik heb nog 39 dagen op de teller, op 18April 2de pas, tijdens mijn eerste pas moesten ze al wat innemen, ze zeiden me op hetzelfde gewicht proberen te blijven (is moeilijk moddel om aan de buste aan te passen), maar wegens ziek te zijn 3kg af gevallen. Ik zal wel zien wat ze zeggen, maar ik weet op voorhand, als ik stress heb eet ik ook veel minder, dus het zal schommelen.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|