Terug naar overzicht
Tussen de 1300-1600 ongeveer, dacht ik.Via de zoekfunctie boven aan deze site kom je zeker bedragen tegen. Heel wat bruidjes hebben een LR jurk.
Hoi,Ik ben in december gaan passen bij Linx (hebben alleen maar linea raffaelli) en ik had uiteindelijk nog twee 'favorieten' over. Het ene was een kleedje en het andere een rok met een top. Ik weet dat één van de twee 1300 euro koste en het andere 1500 euro. Denk dat het kleed het goedkoopste was. Op de site van Linx staat trouwens uitleg over hun prijzen.Groetjes en veel plezier met het kiezen van een kleedje. Het is één van de fijnste dingen maar die helaas snel voorbij zijn...Evelien
Ik heb een kleed (top en rok) gekocht van Linea Rafaelli. Dit is eentje van de collectie van 2008. Als je interesse moest hebben , mag je het mijne steeds overkopen. Heb maatje 38 en ben 1.70groot. Ik trouw op 16 mei dit jaar, nadien verkoop ik sowieso m'n jurk. Je mag me altijd mailen op kristienmartens@hotmail.com.
Ik trouw in juli en heb vorig jaar mijn kleed al gekozen,dus collectie 2008.Mijn kleed kost 1200euro.Groetjes en succes in je zoektocht.Karen.
Je moet een op de website van LINX gaan kijken, daar staat alle uitleg plus vele foto's enz Grtjs
Ik ben zaterdag mijn kleed gaan kiezen bij Linx in leuven.Mijn twee getuigen, hadden met hun huwelijk ook allebei een kleed van LR. Zij zaten allebei met ondergoed, schoenen, juwelen en jurk rond de 1500euro. Het mijn is een beetje duurder, ik heb mijn jurk en schoenen voor 2028euro, maar ik ben er helemaal weg van :-)Het passen was idd echt wel zalig en ik kan niet wachten tot ik het nog eens mag aantrekken.veel plezier en geniet van elk moment!
Ik had ook een LR jurk (collectie 2008) en de prijs was 1200. Ik vind die jurken echt prachtig.Groetjeselisadiana1@hotmail.com
Het hangt ervan af of je een jurk neemt of een rok en bovenstuk. Ik heb een kleed gekozen van de nieuwe collectie met bolero, schoenen (wel pasmodel en aan helft van de prijs gekregen) en ketting + armband : € 2000
heb verschillende winkels gedaan maar de Linea Raffaelli concept store in Brugge is de goedkoopste omdat je de verstel kosten niet moet bij betalen.Ik heb een top en rok wel met zijde en de bijpassende schoentjes alles samen voor 1900 euro, maar je had er goedkopere ook.Het plezante vondt ik dat alles geprijst was en je dus niet telkens moest vragen wat de prijs was en dus geen extra kosten voor aan te passen.
Hallo Lindsy,Mijn LR kleedje (bustier, rok en halsversiering) komen rond 1800€. Wel zijn de aanpassingen gratis. Ik heb mijn kleed besteld via Maxim's Couture in Aarschot. Heb er heel positieve ervaringen mee. Mama is haar kledij daar ook gaan kiezen omdat ze zo tevreden is over de service... Echt een aanrader! ;) Groetjes Sara08/08/'09