TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
s
1-6-2007
|
6-4-2009 20:00:54
Gouden Gids gaat je ook al op weg helpen. Hij heeft nog tijd, eh. Zal wel goed komen zeker als hij het ook graag wil.
|
|
Carolina
1-8-2009
|
6-4-2009 20:04:04
Sorry, kan je niet helpen. Wij zijn van de Kempen. Maar als je geen danservaring hebt, begin er dan zeker vroeg genoeg mee! Ik zou dan voor een discoswing gaan. Dit is de gemakkelijkste dans om aan te leren. Dan is't wel gene trage. Anders gewoon nen plakker dansen en een paar schoon figuren doen.
groetjes, Carolina
|
|
Wendy
16-5-2009
|
6-4-2009 21:04:03
Hey Mariska,
Geen paniek! Wij trouwen binnen 40 dagen en mijn toekomstige is ook geen danser. We hebben 3 privé-lessen gehad. We hebben gekozen voor een trage met enkele mooie liftjes in. Nu hebben we nog 3 weken om te oefenen en daarna gaan we nog een laatste les nemen. Wij zijn van de Kempen, ik je dus geen dansschool aanbevelen. Die vraag is al een paar gesteld op het forum. Misschien dat je via de zoekmachine wel wat kan vinden?
Veel succes en niet te veel stressen hé :-) groeten, Wendy
|
|
Annelies
17-4-2009
|
7-4-2009 15:07:24
In Wetteren is er dansclub Eurodance, en die bieden volgens de site een trouwpakket aan, misschien de moeite om ze eens te contacteren?
Annelies Nog 10 dagen!
|
|
Mariska
12-9-2009
|
7-4-2009 17:05:16
Allright ik check het even! Succes Annelies. Nog geen last van paniekaanvallen? En vrijgezellen al achter de rug? Allezins SUCCES!
|
|
Annelies
17-4-2009
|
7-4-2009 17:12:54
Ik hoop dat ze je kunnen helpen, maar op 5 maand is veel mogelijk hoor ;o)
Mijn vrijgezellen is deze zaterdag, en ik heb hem zelf moeten organiseren! Iedereen dacht dat iemand anders zich daar wel mee zou bezighouden... *zucht* Voor de rest begin ik nu afzeggingen te krijgen! Die mensen kunnen er natuurlijk niet aan doen, een zwangere collega die weeën heeft gehad en platte rust heeft voorgeschreven gekregen (nog maar 6 maand ver), een koppel waarvan de zoon vrijdag een ongeval heeft gehad en in coma ligt... ik hoop dat er niemand anders nog zo'n pech krijgt want anders ga ik nog denken dat ik mijn genodigden "vervloekt" heb of zo! Voor de rest denk ik dat ik mijn paniek aan het opsparen ben voor de laatste dagen...
Bedankt hé en veel succes met de danslessen!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|