Terug naar overzicht
Van waar ben je? In heist-op-den-berg is een winkel waar je veel parels vindt.
ik ga in de loop van deze week een diadeem met parels ontvangen via mijn kapper. ik ga deze dan eens proberenh indien het niet echt is wat ik zoek wil ik je die wel eens mailen op foto of zo en desnoods kan je die dan overkopen.Stuur anders eens een mailtje met je e mail adres naar: dhontsofie@skynet.be
ik heb mijn pareltjes toch bij veritas gekocht, ze hadden er daar toch verschillende soorten. En een volledige deel alleen voor trouwaccesoires (kousenband, ringkussen, ...)
Dag SonjaEn welke Veritas was dat dan? Ik ben naar Gent geweest en daar hadden ze echt niets.Sofie, ik zoek losse parels (op een schuivertje), ik ga geen diadeem in mijn haar steken.Toch bedanktGroetjesVanessa
Vanessa,misschien een idee om ze zelf te maken. Schuivertjes vind je normaal wel (of anders heeft je kapper ze zeker) en bij een hobbywinkel als de Banier of zo ben ik zeker dat je parels zal vinden.groetjeskathleen
Ik heb een hele tijd geleden ook pareltjes gekocht bij VERITAS om eens te proberen, maar nu ik er wil gaan bijhalen verkopen ze ze niet meer. Heb al 5 veritassen bezocht.Maar via internet www.dressedbyjill.nl kan je allerlei haaraccesoires bestellen. Ik heb dit geprobeerd voor een klein bedrag en ze zijn ondertussen aangekomen, dus veilig. Daar staan allerlei parels, tiara's, speldjes, ... voor bruiden te koop. Groetjes,An & Tom 24/09/05
ook ik heb bij dressed by jill mijn pareltjes gekocht. Het waren zo'n beadystops om over een haarlok te schuiven en in mijn fluthaar is het mooi blijven steken, echt de moeite. En de service is zeker dik in orde, niet te duur en op tijd geleverd...sandy
Hey Vanessa,Ik heb deze gekocht in de Veritas op Anderlecht (westland shopping center) deze gaat nu vrijdag terug open na veranderingswerken. Heb de mijne nu natuurlijk wel al 2-3 maand geleden gekocht. Maar zoals kathleen zegt, in een hobby winkel kan je deze misschien wel ook vinden. In alle geval succes bij de zoektocht.