Terug naar overzicht
Voor welke regio?
wij trouwen in de beeckhoeve te neerlanden...
Beste Dorina,Wij verzorgen (live) muziek voor huwelijksvieringen, recepties, en feesten. (Muziekplanner)Voor de receptie hebben wij een basisbezetting: piano, gitaar, zanger, zangeres en percussie (met rustige pop- en jazznummers, zowel instrumentaal als gezongen)Ook beschikken wij over verschillende jazzbandjes: trio, kwartet, kwintet, sextet,... en een blazerskwintet en strijkkwartet (klassiek).Voor meer informatie, contacteer ons vrijblijvend op info@art-times.be of 0484/032.811De zanger en zangeres van de basisbezetting kan u steeds live komen beluisteren op afspraak.Met vriendelijke groeten,Kriswww.art-times.be
hallo dorina,ik ben zelf professionele muzikante en verzorg heel dikwijls recepties e.a. gelegenheden in verschillende bezettingen.Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com.Mvg,Sanderijn
Dag DorinaOp deze site vind je ook de verwijzing naar The Almost Swinging Jazz Band (jazz-muziek jaren '20), wie weet brengt dit jullie ook wel op ideeën.Op You Tube kunnen jullie hiervan een presentatie bekijken, door The Almost Swinging Jazz Band in te geven als zoekterm.Contacteer me gerust voor meer info!Tom Vanleeuwentomvanleeuwen@hotmail.com
Wij hebben The Almost Swinging Jazz Band geboekt voor onze receptie en het aperitief van ons avondfeest en ik kan je ze warm aanbevelen! Wij hebben ze leren kennen op een receptie van een andere trouw en dat was gewéldig! Super sfeer en iedereen was direct in feeststemming. Groetjes,Nathalie