TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kris
|
7-4-2009 9:56:49
Beste Vanessa,
Misschien heeft hij het momenteel gewoon te druk om zijn mails te beantwoorden, of heeft hij er nog een "gewone" job naast (?)
Anderzijds denk ik dat een goede DJ steeds op voorhand afspreekt om de muziek te bespreken (welke muziek jullie wensen, welke muziek jullie liever niet horen -plopdansjes, schlager,...-), en vooral ook voor het eerste persoonlijke contact. Een goed contact en toch enige voorkennis van de koppels waarvoor je draait is m.i. belangrijk.
Contacteer hem nog eens, en ik wens je in ieder geval succes met het verdere verloop,
Kris
www.art-times.be
|
|
Geert
4-7-2009
|
7-4-2009 10:15:01
Wij hadden eerst ook andere dj, die niet met ons wou afspreken, "want als hij dat bij iedereen moest doen, dan deed hij niets anders". En nog zo'n paar opmerkingen, zelfs groffe. Wij zijn dan een andere dj op een trouwbeurs tegengekomen en diene mens is geweldig: we hebben ergens op café afgesproken, zodat we beiden ni te ver moesten rijden en nu hebben we er allebei een goe gevoel over en da vind ik toch héél belangrijk.
Valerie 04/07/09
|
|
inge
27-6-2009
|
7-4-2009 10:31:35
Onze dj is ook bij ons thuis langgeweest. Het is toch wel belangrijk vind ik, zo kun je afspraken maken, en elkaar een beetje leren kennen. Wij hebben ook een contractje getekend. Dit beschermt beide partijen. Grts
|
|
vanessa
23-5-2009
|
7-4-2009 10:32:59
ik begrijp wel dat hij het druk heeft, maar als ik voor m'n werk, door omstandigheden, een mail pas na 2 weken kan beantwoorden, dan verontschuldig ik me wel voor de vertraging of het late antwoord, dat kan altijd gebeuren,
we willen geen andere deejay, maar had toch graag eens op voorhand gezien met wie we te doen hadden ...
|
|
Nele
28-2-2009
|
7-4-2009 10:44:27
Hey,
wij hebben onze dj nooit op voorhand ontmoet... Via mail ging dit allemaal heel vlot! Wij hebben pas de laatste week onze muzieklijst gegeven en toen hebben we ook even gebeld! Aan de telefoon bleek t ook een hele toffe man te zijn en was ik meteen gerustgesteld. Misschien is dit een optie voor jullie? Bel m even, dan krijg je meestal ook een wel een idee wat voor iemand t is... En ben je waarschijnlijk al heel wat gerustgesteld. Als je goede referenties hebt, zullen die wel kloppen!! groetjes, Nele
|
|
Lien
23-5-2009
|
7-4-2009 11:38:40
Onze DJ heeft ook wat aangedrongen om via mail alles te regelen, maar wij hebben gezegd dat we dit liever persoonlijk doen en dus een afspraak vastgelegd. Ik vind het ook een beetje raar om dit niet via persoonlijk contact te doen, maar aan de andere kant zou ik er wel het volste vertrouwen in hebben als we alles via mail regelen. Heb hem al bezig gezien en was top!
|
|
Annelies
17-4-2009
|
7-4-2009 15:01:09
Wij hebben onze DJ ook volledige via mail gesproken en één keer via gsm voor de allerlaatste afspraak om hoe laat hij precies in de zaal moest zijn. Antwoordjes lieten meestal een paar dagen op zich wachten. Wel heeft hij van in het begin ons een vragenlijst laten invullen zodat hij alle details direct had, en dan hebben wij vorige week nog een lijst met favoriete feestnummers doorgegeven.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
7-4-2009 15:27:55
Wij hebben onze dj via-via. Ik heb eerst met hem gebeld om te vragen of hij vrij was e.d. De week erna mochten we bij hem thuis langskomen en heeft hij ons al een beetje laten zien en horen. Toen waren we helemaal overtuigd. We hebben toen ook een voorschot betaald en een soort mini-contractje gekregen. Enkele weken op voorhand moeten we dan nog een favorietenlijstje doorsturen zodat hij min of meer weet welke muziek hij kan draaien eenmaal de klassiekers zijn gepasseerd.
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Tim
13-6-2009
|
9-4-2009 13:20:10
Heeft er al iemand gehoord over DJ DSO Music uit Antwerpen? Ik vind niemand die hen kent. We betalen redelijk veel omdat we de DJ heel belangrijk vinden. Maar ik zou al veel beter slapen moest iemand hen kennen.
Groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|