Terug naar overzicht
Ik ken iemand, maar het is wel op de grens Aalst-Hofstade.Niet direct in je buurt, maar er ook niet volledig buiten.Nagelcenter Gunther, googlen en je hebt telefoonnummer en adres.Hij maakt er telkens een kunstwerk van !!Ook bij gewone, dus hij doet alles !Groetjes
Pf ik ben eens gaan vragen om kunstnagels op mijn afgebeten nagels te doen en dat ging blijkbaar niet :s Mijn nagels waren te kort om die daar op te plaatsen. Maar in Eppegem waar ik dus ben gaan horen hebben ze een nagelbijt arrangement en ook gewoon valse nagels enz. Maar blijkbaar bijt ik net iets te hard...Groetjes, Laura
ik ben ook een fervente nagelbijtster, maar als bij wonder ben ik nu al 2 weken niet meer op mijn nagels aan het bijten, omdatr ik weet dat valse nagels dan niet gaan, ik heb al valse gehad, maar die waren niet mooi gezet, die stonden als een bolletje op mijn nagels en het zag er niet uit, daarom deze vraag of iemand een goed adresje kent...hopelijk blijf ik nog een paar weken nagelbijtvrij16 Mei 2009
Ik ben al sinds eind januari bezig met stoppen en 3 nagels hebben het volgehouden, ben nu wel constant bezig met knippen, veilen,... Heb vandaag nog eens bytex aangedaan, ik weet nu dat ik mijn nagels op 2 maanden tijd kan laten groeien!Groetjes, Laura