Terug naar overzicht
Ik kan deze niet vergelijken met Couture Anny want daar ben ik niet geweest. La Sposa Outlet is goedkoper dan Couture Ann, want je hebt daar kleedjes aan 60% korting, ik heb bijvoorbeeld staan twijfelen over een Mathyro die maar 500€ kostte (ipv 1.800€ nieuw in de winkel) en heb er geen enkele jurk gezien boven de 1.000€ (Nieuw 3.000€). Maar je moet geluk hebben natuurlijk: ze hebben van elke jurk maar 1 exemplaar in 1 maat... ze laten je wel uitgebreid kiezen en passen, heel aangenaam, en er is een (betalende) versteldienst.Couture An zijn allemaal nieuwe kleedjes en op maat natuurlijk. De prijzen zijn ook heel schappelijk, en als je van in het begin je budget zegt doet ze haar uiterste best je mooie dingen aan te bieden die binnen dat budget vallen. Ze hebben hele mooie kleedjes van Leijten en Talyna Lyn die heel schappelijk zijn van prijs. En tijdens de opendeurdagen zijn er steeds extra kortingen.
Couture Ann en couture Anny zijn twee verschillende winkels. Je vind er ook te gave jurken aan <1000€. Je moet eens vragen naar het merk Jarice of An Drios.