Terug naar overzicht
Mijn zus neemt denk ik Luc Gilis maar weet totaal niet welke ervaringen ze daar al mee heeft gehad. Ze heeft er enkel nog maar een kennismaking me gehad denk ik. Groetjes, Laura
Mijn buren zijn vorig jaar getrouwd en hadden Luc Gillis genomen. Wij zijn ben hen te raden gegaan voor ervaringen en mijn buren waren er eigenlijk alles behalve tevreden over.Wij hebben dan ook iemand anders genomen (Eddy Wouters)Grtz
Wij hebben zoals Ans Eddy Wouters, hij komt vanavond bij ons langs voor het draaiboek te maken.Groetjes, Laura
@ Laura: bij ons komt hij volgende week dinsdag voor het draaiboek. Doe hem de groetjes :-) hihi
hey Sophie,wij trouwen in oktober in Olen(gemeentehuis) en in Oud-Turnhout(kerk). Wij zijn ook bij beiden gaan horen als ceremoniemeester, maar hebben uiteindelijk iemand anders genomen. Ik heb het enkel maar 'van horen zeggen', maar heb over beiden niet zo'n positieve dingen gehoord... Het blijven natuurlijk maar geruchten, maar voor die ene dag in je leven, mag het wel perfect zijn vind ik!
luc gilis is geen ceremoniemeester , weet ik uit ervaringgroeten