Nu Online
Momenteel zijn er 707 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding mannen

7-4-2009 11:40:16
Wat doen de mannen van de suite aan bij jullie? Kostum of smoking ?

dORINA
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 938

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik7-4-2009 11:53:12

Hey,

Bij ons huren de mannen een kostuum met ondervest.
Mijn ventje heeft zelf een kostuum aan en dus leek het meest logische de mannen van de suite dat ook te laten aandoen.
Groetjes

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik7-4-2009 12:49:08

hey,

bij ons is iedereen vrij om aan te doen wat ze willen.
mijn ventje gaat zelf niet in pak.
mijn pa doet een geklede broek aan met mooi hemd en een vestje erover.
mijn schoonpa zal iets klassieker gaan met een stropdas erbij.

groetjes ellen

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik7-4-2009 13:32:15

Hallo,

Bij ons hebben ze een kostuum aan. Mijn ventje draagt zelf ook een kostuum en geen smoking.

Groetjes,
Katrien
19/06/2009

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik7-4-2009 14:49:17

Bij mij had iedereen wel een degelijk kostuum hangen dus ze doen dat aan (hoewel sommige het excuus ter hand genomen hebben om zich in het nieuw te steken). Wij hebben enkel gevraagd kostuum en wit hemd, en we hebben de suite allemaal dezelfde das cadeau gedaan. Mijn ventje is ook in kostuum, een beetje specialer maar geen smoking. Hij wilde niet huren of zo en wilde dat ook niet opleggen aan de anderen.

Nog 10 dagen te gaan!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-4-2009 15:21:27

Wij huren een zwart kostuum met allemaal dezelfde das en pochetje. We hebben het ondervestje er niet bijgenomen, omdat mijn verloofde dat ook niet heeft gekocht én omdat het zo (hopelijk) al warm genoeg zal zijn. De mannen hebben allemaal een wit hemd, enkel mijn venteke een zwart.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik8-4-2009 9:08:55

Bij ons kiest iedereen zelf wat ze willen dragen, maar ik denk dat de meeste een kostuum zullen aandoen.

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik8-4-2009 9:32:24

Bij ons kiest iedereen ook lekker zelf. Dan is iedereen tevree :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...