Terug naar overzicht
Hey,Bij ons huren de mannen een kostuum met ondervest.Mijn ventje heeft zelf een kostuum aan en dus leek het meest logische de mannen van de suite dat ook te laten aandoen.Groetjes
hey, bij ons is iedereen vrij om aan te doen wat ze willen.mijn ventje gaat zelf niet in pak.mijn pa doet een geklede broek aan met mooi hemd en een vestje erover.mijn schoonpa zal iets klassieker gaan met een stropdas erbij.groetjes ellen
Hallo,Bij ons hebben ze een kostuum aan. Mijn ventje draagt zelf ook een kostuum en geen smoking.Groetjes,Katrien19/06/2009
Bij mij had iedereen wel een degelijk kostuum hangen dus ze doen dat aan (hoewel sommige het excuus ter hand genomen hebben om zich in het nieuw te steken). Wij hebben enkel gevraagd kostuum en wit hemd, en we hebben de suite allemaal dezelfde das cadeau gedaan. Mijn ventje is ook in kostuum, een beetje specialer maar geen smoking. Hij wilde niet huren of zo en wilde dat ook niet opleggen aan de anderen.Nog 10 dagen te gaan!
Wij huren een zwart kostuum met allemaal dezelfde das en pochetje. We hebben het ondervestje er niet bijgenomen, omdat mijn verloofde dat ook niet heeft gekocht én omdat het zo (hopelijk) al warm genoeg zal zijn. De mannen hebben allemaal een wit hemd, enkel mijn venteke een zwart.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Bij ons kiest iedereen zelf wat ze willen dragen, maar ik denk dat de meeste een kostuum zullen aandoen.
Bij ons kiest iedereen ook lekker zelf. Dan is iedereen tevree :-)