Terug naar overzicht
Die vallen heel goed mee, ik heb er gezien vanaf rond de 550€ tot zo'n 1.200€, maar voor +-850€ heb je al iets heel erg mooi!
hallo,ik heb eentje voor de prijs van 1329 euro.ik heb dan nog korting gekregen omdat het opendeurdagen waren.in die collectie is het hoe simpeler hoe duurder hoe meer tralala eraan is hoe minder het kost.groetjes Daisy25/09/2009
Hoi AriadneIk heb voor het mijne 669 betaald. Ik heb wel een gekleurd gekozen dus van de ivoorkleurige weet ik de prijzen niet zeker maar dacht ook dat die rond de 800 lagen. Hou wel rekening met de retouches, lingerie (als je die in de bruidswinkel koopt), onderrok en eventueel stola, vestje, cirkelsjaaltje, schoenen. GroetjesVéronique C.
Mijn kleed van Leijten was 995 euro (Couture Ann in Aalst), het is eigenlijk topje met rok, wel bordeaux kleur. We hebben wel een hotelcheque erbij gekregen (actie die loopt tot eind juni of sept 2009 dacht ik, dus die krijg je er misschien ook nog bij?).... Onderrok en cirkelsjaal heb ik er apart bij gekocht in zelfde winkel...
Mijn kleedje kost ongeveer 1300 euro. Maar ik heb wel een maatje meer en daardoor kost het ook iets meer. Normaal zou het kleedje zo'n 1100 euro gekost hebben. Ook wij hebben een city trip gratis gekregen. En die actie loopt nog, dus mss wel een leuk extraatje ;-)Groetjes, Sarah