Terug naar overzicht
je kan altijd eens langsgaan in een bloemenwinkel, die hebben meestal ook boeken om in te kijken
Hallo,Bij ons is het ook nog +/- 6maanden en het bruidsboeket wil maar niet lukken...Heb wel contact gezocht met Hilde Houtmeyers maar tot op heden nog niets van gehoord.Ben aan het twijfelen tss orchidee of aronskelk.Veel succes.Gr.Tess
Hallo,Ik was in de bloemenwinkel langsgeweest, daar hadden ze een boekje liggen met allemaal bruidsboeketten. Daarin heb ik het perfecte boeket gevonden! Ikzelf had ook wel zaakjes op internet gevonden, maar niet helemaal wat het moest zijn. Zou gewoon al eens gaan horen in de bloemenwinkel.Groetjes,Katrien19/06/2009
Hey lieve medebruidjes,Nog 4maandjes en mijn venteke kan mij mijn bloempjes geven. Aangezien ik geen enkel mooi boeketje vond heb ik gekozen voor een polsboeket (bij Van Gastel). Super handig en (afhankelijk van je keuze)goedkoper dan een gewoon boeketje! Ze gaan zelfs een stukje kant van mijn kleed erin verwerken. Zo heb ik een hele dag mijn handen vrij voor knuffels en zakdoekjes :)veel succes!
Eigenlijk wou ik die topic ook plaatsen ;-)Ik ga me helemaal niet goed voelen met een boeketje, dat weet ik nu al...Een vriendin van me zegt, je moet er ééntje nemen, anders brengt dat ongeluk!Hehe..(ben er dus ook nog niet uit) ;-)
Kijk eens op trouwshop.com bij forum en foto's van... bruidsboeketten
ik zou niet zonder boeket gekund hebben, ik hou er niet van om niets om 'handen' te hebben
Hallo,Gewoon langsgaan bij (een) bloemwinkel(s) in de buurt (zodat je niet te ver moet rijden de dag zelf). Die van ons had 5 boeken liggen! Keuze genoeg dus: van klein tot bombastisch. Groetjes
Ik had er geen. Ik heb daar amper over nagedacht. Ik kon me niet voorstellen dat ik met bloemen zou moeten zeulen.
hallooMen vriend en ik zijn gisteren samen men boeket gaan bestellen. Iedereen vind het raar dat ik daar voor mee was maar ik denk als ik hem liet doen had ik er totaal geen. Ik heb het mijne zelf samengesteld, wist perfect wat ik wou. Had er wel geen foto van bij omdat het allemaal ideetjes bij 1 waren. Ik ging het dan eerst ook zelf maken maar iedereen verklaarde me gek. "je zal die dag nog genoeg stress hebben" Ben er dan maar eentje gaan bestellen. Ik vind een bruidsboeket wel belangrijk want het maakt het plaatje af, vind ik persoonlijk he. Tis ook mooier voor de foto's enz.gr kim15mei2009